Geachte mevrouw/heer,
Op 03/11/2025 heb ik in uw online winkel een koelkast gekocht, waarbij ik het bedrag van € 178,99 inclusief verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 05/11/2025 , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op zelfde dag zijnde 5/11/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail.
Op 6/11/2025 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat dit om een retourartikel ging.
Ik betwist het bovenstaande omdat de schade die vertoont niet bij de artikel werd toegevoegd. Bij voorbeelden van schade´s waren het milde schade´s die accepteerbaar zijn. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd (geen extra schade´s) en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van € 178,99.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.