Terug

Enorme prijsstijging zonder verwittiging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. Y.

Naar: Neostrada

02/03/2021

Beste,Ik kreeg onlangs een factuur met een enorme prijsstijging zonder enige verwittiging hiervan. Gewoonlijk betaal ik jaarlijks rond de 59 euro voor hosting + domeinnaam. En nu sturen ze mij een factuur voor dezelfde dienstverlening als altijd maar dan vragen ze ineens 160, 18 euro. Dit vind ik absurd en ga hier niet mee akkoord. Ik ben bereid om 59 euro te betalen zoals altijd maar meer niet. Ik heb ook al aangegeven dat ik bij hun niet meer klant wil zijn en dat ze alles mogen opzeggen voor mij. Maar op dat punt heb ik nog geen antwoord terug gekregenIk heb contact met hun opgenomen en als antwoord krijg ik dit:Beste klant,De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het continu verbeteren van onze dienstverlening.Zo is onder andere onze klantenpanel nog verder uitgebreid en hebben wij het gebruikersgemak vergroot.Ook heeft cPanel voor de tweede keer een flinke prijsverhoging doorgevoerd.We hebben er na de vorige tariefwijziging voor gekozen om deze kosten niet door te berekenen.Hierdoor zijn wij nu genoodzaakt deze kosten deels door te berekenen. Met vriendelijke groet,AndrewNeostrada B.V.

Berichten (1)

Neostrada

Naar: G. Y.

02/03/2021

Hartelijk dank voor uw vraag Klacht - Enorme prijsstijging zonder verwittiging -(CPTBE01212847-56).Deze is geregistreerd onder het volgende nummer: 212683Uw verzoek zal worden behandeld door een van onze verzoekbehandelaars en u krijgt zo snel mogelijk antwoord.Als u meer opmerkingen aan uw vraag wilt toevoegen, kunt u dit e-mailbericht beantwoorden door op de knop Beantwoorden te klikken in uw e-mailprogramma. Gebruik in dat geval dezelfde onderwerpregel, zodat wij uw opmerking aan uw oorspronkelijke vraag kunnen koppelen.U kunt de status van uw vraag op elk moment controleren door de bijbehorende URL te gebruiken.s:online2.superoffice.com/Cust22464/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0andt=212683andtoken=AXwAfgMBHElmNF92aAcoP0AVYUweTwVUbQM%2FWlNWd0MEHGcgUhlER091B1RSAj0jQVdZeEQQfA9eOxwZf2sDDV5xHh4TaBc%3DWanneer u contact met ons opneemt, moet u het nummer van het verzoek doorgeven zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Neostrada B.V.-------------------------------------English summary:We thank you for your request "Klacht - Enorme prijsstijging zonder verwittiging -(CPTBE01212847-56)".We have assigned it the following request number: 212683Please include the request number in the subject line if you want to reply tothis mail.You can check the status on your request on thefollowing Internet adress:s:online2.superoffice.com/Cust22464/CS/scripts/customer.fcgi?_sf=0andt=212683andtoken=AXwAfgMBHElmNF92aAcoP0AVYUweTwVUbQM%2FWlNWd0MEHGcgUhlER091B1RSAj0jQVdZeEQQfA9eOxwZf2sDDV5xHh4TaBc%3DBest regardsNeostrada B.V.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform