Beste,Ik kreeg onlangs een factuur met een enorme prijsstijging zonder enige verwittiging hiervan. Gewoonlijk betaal ik jaarlijks rond de 59 euro voor hosting + domeinnaam. En nu sturen ze mij een factuur voor dezelfde dienstverlening als altijd maar dan vragen ze ineens 160, 18 euro. Dit vind ik absurd en ga hier niet mee akkoord. Ik ben bereid om 59 euro te betalen zoals altijd maar meer niet. Ik heb ook al aangegeven dat ik bij hun niet meer klant wil zijn en dat ze alles mogen opzeggen voor mij. Maar op dat punt heb ik nog geen antwoord terug gekregenIk heb contact met hun opgenomen en als antwoord krijg ik dit:Beste klant,De laatste jaren hebben wij veel geïnvesteerd in het continu verbeteren van onze dienstverlening.Zo is onder andere onze klantenpanel nog verder uitgebreid en hebben wij het gebruikersgemak vergroot.Ook heeft cPanel voor de tweede keer een flinke prijsverhoging doorgevoerd.We hebben er na de vorige tariefwijziging voor gekozen om deze kosten niet door te berekenen.Hierdoor zijn wij nu genoodzaakt deze kosten deels door te berekenen. Met vriendelijke groet,AndrewNeostrada B.V.