Terug

Energiedelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. N.

Naar: Bolt

16/06/2023

BesteIk ben verhuisd, mijn vroegere grote woning heeft 40 zonnepanelen en staat bijna een jaar leeg, mijn nieuwe appartement heeft er slechts een drietal. Ik vroeg Bolt om bij ingang van de wettelijke regeling aan energiedelen te willen doen, en dit werd door hen geweigerd. Ik bleef grote voorschotten betalen voor de leegstaande woning, op 28/6 wordt akte verleden en overnamedocument met nieuwe kopers getekend. Kan ik verhaal maken tegen het feit dat Bolt niet in staat blijkt te zijn aan energiedelen te doen gedurende het voorbije jaar? Ik heb mailcorrespondentie bijgehouden met mijn herhaalde verzoeken hiervoor

Berichten (1)

Bolt

Naar: J. N.

30/06/2023

Dag Jan,Momenteel zijn wij wachtende op de overnamedocumenten. Je mag ons dit steeds bezorgen. Zo kunnen wij jouw contract afsluiten.In het verleden deden we inderdaad nog niet aan energiedelen. Dit omdat het vooral voor veel administratie zorgt. Dit wouden we eerst op punt zetten. Een paar maanden geleden deden we een test project. Energiedelen is momenteel wel mogelijk. Voor de afgelopen maanden kan dit niet verhaalt worden aangezien we nog niet aan energiedelen deden.Ik wens je een fijne dag toe.Met vriendelijke groet,AnnitaCustomer Care Hero+32 2 899 33 00Beheer jouw aansluiting bij Bolt via jouw online portaal my.boltenergie.beOvertuig je vrienden van Bolt: geef €30 korting, krijg €30 cashback--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform