Terug

Electriciteitsdefect na herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Veranclassic

03/11/2019

Beste, we hadden begin juni omhoogstekende planken aan onze tuinkamer gemeld. Na heen en weer gemail is men komen kijken: de planken moesten vervangen worden. Men is hiervoor eind september langs gekomen. Aan de telefoon had ik afgesproken om de werken in de nm te plannen en dat men 30 min op voorhand zou bellen. De werknemer stond ‘s morgens om 8u aan de deur zonder voorafgaande telefoon. Het regende heel hard. Ik ben met hem meegegaan tot aan de tuinkamer en zei dat ik moest gaan werken. We stelden nadien vast dat we na de herstelling geen elektriciteit meer hadden in de tuinkamer. Het is een aparte zekering die we niet meer kunnen aanleggen: het vuur spat eruit. We hebben dit gemeld aan Veranclassic en gevraagd om zelf het defect te komen herstellen of om de elektricien terug te betalen. Er kwam niet direct antwoord, men zat verveeld met de situatie en daarmee moesten we het doen. We kunnen nu al heel de tijd de tuinkamer niet meer gebruiken, hebben elektricien gevraagd om het defect vast te stellen. Na uitmeten van de elektriciteit is het duidelijk dat het defect ter hoogte van de herstelde planken zit. Heb terug gemeld met opnieuw de vraag om ofwel de herstelling te betalen of om zelf te komen om de herstelling uit te voeren. Heb dan via voicemail vernomen dat Veranclassic niet op de vraag wil ingaan omdat er niemand aanwezig was op het moment van de herstelling ( waren jullie op het afgesproken tijdstip gekomen dan was er wel iemand aanwezig geweest, mijn schoonmoeder zou er zijn )en dat jullie de elektriciteit niet voorzien hebben. Wij gaan hier niet mee akkoord: het lijkt me evident dat als er door jullie toedoen een defect veroorzaakt wordt dit door jullie hersteld of terugbetaald wordt. Potje breken is potje betalen om het simpel uit te drukken.Joke Sabbe De Linde 208560 Moorsele


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform