Terug

Electrich bed dat kapot is

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: MS2000

08/08/2021

Beste, Wij hebben op 14 juli 2019 een bed aangekocht bij MS2000 te Tienen. Een aantal maanden later valt het linkse ondergestel van het bed naar beneden. Zonder dat iemand er op zit of zonder dat iemand er aankomt. Het is uitgescheurd. Nog enige tijd later is ook de linker matras kapot die zijn ze na heel lang wachten op 19 april 2021 komen vervangen.Nu is ook al de 2de matras kapot. De reparatereurs van MS2000 zijn komen kijken en hebben dus die ene matras vervangen en ook komen kijken naar het ondergestel. Die ene man beloofde ons dat binnen de 6 weken we een nieuw volledig links bed zouden krijgen. 6 weken zijn intussen 4 maand geworden en we horen van MS2000 niks meer.Mijn oma (waar ik woon) is persoonlijk naar MS2000 gegaan en daar hebben ze gezegd dat de fabriek moeilijk doet ivm het bed want dat er iemand op gaan zitten of dansen is.Dit is volledig uit de lucht gegrepen!!! Niks of niemand heeft op dat bed gaan zitten laat staan dansen terwijl het omhoog stond. Ze maken loze beloftes, ze mailen niet terug als je hen mailt en als je belt kunnen ze jou niet antwoorden. Ook als je in de winkel bent kunnen ze jou niet van antwoord dienen. Het is een grote winkel in Tienen maar voor mij zijn ze laag gevallen. Dit doe je niet met je klanten. Zeker ze niet beschuldigen van dingen zonder dat je weet wat er gebeurt is. Graag had ik een oplossing gehad.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform