Beste,Zoals eerder gecommuniceerd naar jullie hier nog eens officieel mijn klacht. Ten eerste is het product dat ik ontving geen Italiaans merk maar merkloze goedkope (namaak?)Bovendien is het product veel te klein.U eist om het product te retourneren naar China terwijl u dit nergens op uw website vermelding van maakte. Dit zou ook met track en trace moeten zijn waarvan de kosten ongeveer 75 euro bedragen in het lokaal postkantoor. Dit komt bijna overeen met de kost van de jas, 80 euro, wat retour onzinnig maakt. Ik kan daarbij niet akkoord gaan dat u zonder vermelding eist dat het product naar de andere kant van de wereld dient te worden geretourneerd, het product dat bovendien helemaal niet overeenstemt met wat u aangeeft op de website, wat dus niet onze fout is. Ik vind dat u daarom de verantwoordelijkheid moet nemen voor deze onjuiste informatie en de kosten van retour voor u moet nemen.Uw aanbieding om 15% korting te geven op een ongewenst product kan ik niet aanvaarden. Ik wens mijn geld terug. Omdat u niet meer antwoordt op mijn berichten en u uw bedrijfsgegevens intussen van uw website heeft gehaald ben ik van mening dat u zich aan uw economische verplichtingen wenst te ontdoen en dien ik hier klacht in.Met vriendelijke groeten,Gerd Buysse