Geachte mevrouw/heer,
Op 06/06/2024 liet u weten dat het gelijkvormigheidsattest ontbrak bij het inleveren van het voertuig met plaat 1XRK931. Dit werd blijkbaar op een niet-tegensprekelijke wijze aan u doorgegeven door een door u aangesteld expertisebureau. Nochtans werden alle boorddocumenten netjes achtergelaten in de auto bij de dealer waar de nieuwe vervangende wagen werd opgehaald op 16/05. (Bij het afmelden van het voertuig werd uw checklist gebruikt waarbij de aanwezigheid van alle items gecontroleerd werd en ook aangeduid werd op deze checklist.)
U gaf ons 7 dagen de tijd om het ontbrekende document te bezorgen maar er werd geen toegang gegeven tot het voertuig. We werden van de ene dienst naar de andere dienst doorverwezen (o.a. End of Lease Team, Remarketing team) vaak in zeer gebrekkig Nederlands. Men beloofde ons keer op keer terug te bellen maar kregen uiteindelijk geen informatie.
Ik stel vast dat u nu 300 EUR + BTW aanrekent bij de afrekening.
Via deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten over uw aanpak en werking en vraag ik onmiddellijke terugbetaling van de ten onrechte aangerekende kosten.
Met vriendelijke groeten,