Terug

Eindafrekening stroom

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: FLUVIUS

24/06/2020

Beste, hierbij wil ik een klacht indienen ivm onze energie factuur. Wij hebben een afrekening gekregen van 973euro. Er is in onze gezinssituatie niets verandert qua stroomverbruik. In tegendeel hebben we afgelopen jaar droogkast en frigo vervangen. Het enige wat wij hebben kunnen constateren is dat onze meter niet meer terugloopt wanneer de zon schijnt. Wij hebben al 10 jaar zonnepanelen en die zouden er toch voor moeten zorgen dat onze meter wel terug loopt. Na telefonisch contact met u hebben wij de raad gekregen om klacht neer te leggen via deze weg. Na alle stappen te hebben ondernomen wil ik dus bij deze u raad opvolgen en hoop op deze manier duidelijkheid te krijgen over de hoge factuur die wij hebben ontvangen. Hopende op een zo snel mogelijke oplossing wacht ik af op u telefoontje. Wij zijn meestal in de voormiddag bereikbaar. Met vriendelijke groeten

Berichten (6)

FLUVIUS

Naar: J. A.

24/06/2020

Geachte heer AendekerkDag JohnnyWe hebben je klacht ontvangen en willen deze snel en correct opvolgen.MAAR. nergens in je klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we niet gericht kunnen handelen.Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen aub.Van zodra we deze gegevens ontvangen kunnen wij je klacht registreren en afhandelen via de juiste dienst!Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. A.

Naar: FLUVIUS

25/06/2020

Beste, bij deze de ontbrekende gegevens.EAN541449506001886671Klantennummer:5453908312factuur: 141120635193Adres: Heesstraat 12 3640 Kinrooi

FLUVIUS

Naar: J. A.

01/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

J. A.

Naar: FLUVIUS

02/07/2020

Beste, bij deze de foto’s.

FLUVIUS

Naar: J. A.

07/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

FLUVIUS

Naar: J. A.

08/07/2020

Geachte heer AendekerkDag JohnnyEven bijsturen!Het excellbestand zoals aangeleverd in mijn vorige email is NIET correct! Mijn excuses.Het bestand in bijlage van deze mail is WEL correct, gelieve dit dan ook te gebruiken voor registratie voor de periode van minimaal 14 dagen of tem 31/07/2020.Steeds tot je dienst!Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform