Mijn ouders hebben bij Eggo een keuken gekocht, overeenkomst getekend op 2 Februari 2022, voorschot betaald op 31 Januari 2022, resterend bedrag moeten betalen 8 dagen voor de levering van de keuken, alles werd netjes op tijd betaald.Keuken werd geleverd op Donderdag 7 April 2022, de installateur kwam langs op 8 April 2022, bij de installatie werd er snel ontdekt dat de spoelbakkast niet paste waar de leidingen uitkwamen, de installatie kon niet verder afgewerkt worden, de installateur was heel onvriendelijk en opdringerig , volgens hem was dit de klant zijn fout en probeerde mijn ouders op kosten te jagen door een oplossing aan te bieden waarvoor hij dan moest vergoed worden ( extra factuur ), de leidingen en alle aansluitpunten waren al reeds aanwezig toen dezelfde installateur kwam opmeten nog alvorens de keuken in productie ging, mijn ouders hebben nooit een technische fiche mogen ontvangen wegens een fout in het systeem. De onprofesionele Installateur werd vriendelijk gevraagd het huis te verlaten.Na een klacht bij Eggo is het probleem met de spoelbakkast opgelost maar wachten we nog altijd op de installatie van de keuken tot op heden.Installatiekost van een kleine 1000EUR betaald, de keuken ligt hier nog altijd gewoon op de grond. Als we vragen wanneer de keuken eindelijk geinstalleerd kan worden krijgen we het volgend antwoord:Wij hebben jammer genoeg nog geen oplossing gevonden, wij blijven het verder opvolgen, onze montagedienst bekijkt dagelijks de mogelijkheden tot het plaatsen van de keuken, helaas kon men tot op heden geen beschikbare monteur vinden.Eggo meer dan 50 showrooms in Belgie en stelt honderden mensen tewerk maar kan geen monteur leveren voor een kleine keuken, heel triestig.Ik stel me toch vragen bij hun kwaliteitshandvest dat ze vermelden op hun website:https://www.eggo.be/nl/kwaliteitshandvestProject nummer 131YVMA220001-O