Terug

Eggo keuken vertraging installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: eggo

23/05/2022

Mijn ouders hebben bij Eggo een keuken gekocht, overeenkomst getekend op 2 Februari 2022, voorschot betaald op 31 Januari 2022, resterend bedrag moeten betalen 8 dagen voor de levering van de keuken, alles werd netjes op tijd betaald.Keuken werd geleverd op Donderdag 7 April 2022, de installateur kwam langs op 8 April 2022, bij de installatie werd er snel ontdekt dat de spoelbakkast niet paste waar de leidingen uitkwamen, de installatie kon niet verder afgewerkt worden, de installateur was heel onvriendelijk en opdringerig , volgens hem was dit de klant zijn fout en probeerde mijn ouders op kosten te jagen door een oplossing aan te bieden waarvoor hij dan moest vergoed worden ( extra factuur ), de leidingen en alle aansluitpunten waren al reeds aanwezig toen dezelfde installateur kwam opmeten nog alvorens de keuken in productie ging, mijn ouders hebben nooit een technische fiche mogen ontvangen wegens een fout in het systeem. De onprofesionele Installateur werd vriendelijk gevraagd het huis te verlaten.Na een klacht bij Eggo is het probleem met de spoelbakkast opgelost maar wachten we nog altijd op de installatie van de keuken tot op heden.Installatiekost van een kleine 1000EUR betaald, de keuken ligt hier nog altijd gewoon op de grond. Als we vragen wanneer de keuken eindelijk geinstalleerd kan worden krijgen we het volgend antwoord:Wij hebben jammer genoeg nog geen oplossing gevonden, wij blijven het verder opvolgen, onze montagedienst bekijkt dagelijks de mogelijkheden tot het plaatsen van de keuken, helaas kon men tot op heden geen beschikbare monteur vinden.Eggo meer dan 50 showrooms in Belgie en stelt honderden mensen tewerk maar kan geen monteur leveren voor een kleine keuken, heel triestig.Ik stel me toch vragen bij hun kwaliteitshandvest dat ze vermelden op hun website:https://www.eggo.be/nl/kwaliteitshandvestProject nummer 131YVMA220001-O

Berichten (4)

eggo

Naar: F. B.

23/05/2022

Bonjour,Nous vous remercions pour votre mail et nous y donnerons suite dans un délai de 48 heures.Pour toute demande urgente, n’hésitez pas à contacter notre service client en composant le numéro de votre magasin Eggo suivi de l’option 2.Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen en zullen deze binnen 48 uur behandelen.Voor elke dringende vraag, aarzelt u aub niet om contact op te nemen met onze klantendienst via het telefoonnummer van uw Eggo winkel, gevolgd door optie 2.

eggo

Naar: F. B.

24/05/2022

Goedenammiddag,We hebben uw klacht goed ontvangen en we hebben al uw aanvraag gestuurd naar onze gerant voor beslissing.We zijn zo sorry voor de verschillende problematieken.We zullen binnen enkele dagen terugkomen met een antwoord.We blijven altijd beschikbaar als u nog vragen hebt.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regardsDaphnéManager Customer CareCustomercare@eggo.be10, Rue de l'Artisanat- 5020 SuarléeBegreen. Keep it on your screen !Les documents annexés sont transmis à titre confidentiel et sont la propriété du groupe Eggo

eggo

Naar: F. B.

02/06/2022

Beste,Ik kom naar u terug betreffende de klacht van Mr. Bouchareb.De bestelling van het materiaal nodig voor de afwerking doorgestuurd naar onze leverancier.De gerant van de winkel volgt de bestelling op met de leverancier en zal nakijken dat alle afmetingen correct zijn volgens onze vraag.Dergelijke vraag duurt even bij de leverancier want dit moet door de tekendienst bekeken worden.Van zodra we weten wat er mogelijk is kunnen we de klant op de hoogte brengen en het vervolg inplannen.Wij blijven ter beschikking voor verdere vragen.Met vriendelijke groeten,VarvaraGestionnaire Plaintes - KlachtenbeheerCustomer CareCustomercare@eggo.be10, Rue de l'Artisanat- 5020 SuarléeBegreen. Keep it on your screen !Les documents annexés sont transmis à titre confidentiel et sont la propriété du groupe Eggo

eggo

Naar: F. B.

05/07/2022

Beste, Wij komen naar u terug betreffende het project van meneer Bouchareb.De goederen werden in de winkel van Sint-Denijs-Westrem geleverd en er werd een interventie gepland op 26 augustus.Indien deze datum niet past voor de klant kan u mij dit laten weten via antwoord op deze mail.Met vriendelijke groeten,VarvaraCustomer Care AdvisorCustomercare@eggo.be10, Rue de lArtisanat- 5020 SuarléeBegreen. Keep it on your screen !Les documents annexés sont transmis à titre confidentiel et sont la propriété du groupe Eggo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform