Terug

Eenzijdig aanpassen van datum herstelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

J. A.

Naar: Siemens - Herstelling (BSH)

03/12/2025

Geachte, 2 Weken geleden werd er contact opgenomen met de herstellingsdienst voor herstelling vaatwasser Vaatwassers Referentienummer (E-Nr) SN25ZI49CE/17 FD-nummer 0211 Deze stont ingepland op nu vrijdag doch gisteren telefoon gekregen dat door ziekte van de technieker ( wat begrijpelijk is ) wij nu nog dienen te wachten tot maandag 15/12 voor herstelling. Bij oproep naar de dienst werd ik vriendelijk afgewimpeld dat er geen vroegere datum beschikbaar was dit ondanks mijn argumentatie dat we reeds 2 weken wachten.

Berichten (1)

Siemens - Herstelling (BSH)

Naar: J. A.

10/12/2025

Geachte heer Altman, We komen graag terug op het bericht dat u indiende via het klachtenplatform van Testaankoop. Allereerst wensen we u onze oprechte excuses aan te bieden voor het ongemak dat u heeft ervaren met onze diensten. Het klopt dat de oorspronkelijk geplande afspraak helaas niet kon doorgaan omwille van ziekte van onze technicus. Dit wordt als overmacht beschouwd, waardoor we dit jammer genoeg niet konden voorkomen. Uw frustratie kunnen we echter wel volledig begrijpen, zeker omdat u al twee weken op de herstelling wacht. Daarnaast is het op dit moment een erg drukke periode door de naderende feesagen, waardoor het inplannen van een eerdere afspraak dan 15/12 aanvankelijk niet mogelijk bleek. Ondanks deze beperkingen hebben we toch opnieuw contact opgenomen met onze planningsdienst om te bekijken of er, gelet op de omstandigheden, toch enige verschuiving mogelijk was. We zijn dan ook verheugd u te kunnen meedelen dat uw afspraak alsnog werd vervroegd naar donderdag 11/12/2025. We bieden u nogmaals onze verontschuldigingen aan voor de ontstane hinder en hopen dat deze eerdere datum u alvast deels kan geruststellen. We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag toe. Vriendelijke groeten, Laila El Oudghiri Customer Interest Het team van Siemens Home Appliances Tel: 02/475.70.02 Website: siemens-home.bsh-group.com/be Siemens Home Appliances Copyright © BSH Home Appliances SA Protection des données Contact BSH Home Appliances NV - De BSH groep is een handelsmerklicentiehouder van Siemens AG Picard straat 7 - Box 400 - 1000 Brussel Tel: 02/475.70.02 - E-mail: bru-bsh@bshg.com BE 0465.054.226 - RPR Brussel De Europese Commissie heeft een ODR-platform ontwikkeld dat gebruikt kan worden voor de online beslechting van consumentengeschillen. Via deze link :ec.europa.eu/consumers/odr/ kan gebruikt gemaakt worden van het ODR-platform. This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain trade secrets or other confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply e-mail and delete this message including any attachment or copies thereof from your system.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform