Cecile De Deyne [cecile.dedeyne@gmail.com]09:14 (18 minuten geleden)aan WimGeachte,Het televisietoestel van Sony werd aangekocht op 10.12.2019 te Brugge Mediamarkt en dit voor de prijs van 599,00 euro.Wanneer mij nu een oud toestel wordt afgeleverd voor de prijs van 601 euro vind ik dit niet normaal.Het gaat om een oud toestel zonder handleiding zodat wij niets kunnen instellen of terugvinden.Ik stel voor dat u ons voor die prijs met de tussenkomst van Sony (335 euro) een nieuw exemplaar bezorgd, dit is gezien de rekening een eerlijkere oplossing.Met dank en beleefde groet,Cécile De DeyneWatouCecile De Deyne [cecile.dedeyne@gmail.com]di 30 mei 09:46 (12 dagen geleden)aan WimBeste,Op 25 mei ben ik ter plaatse geweest i.v.m. de TV van het merk Sony die voortijdig een ernstig defect vertoonde.Het betrof een TV gekocht in Mediamarkt te Brugge en geregistreerd bij Sony.Ik ontving een bericht dat deze fabrikant zou tussenkomen in de levering van een nieuwe en evenwaardige TV.Op 25 mei kreeg ik onverwacht een oud exemplaar tegen een betaling vooraf van 266,01 euro.Volgens een bijgeleverd document is er een tussenkomst van Sony voor een vervanging voorzien ten bedrage van 335,13 euro.Wanneer is er een nieuw TV-toestel ter beschikking?Het gaat om een gerenommeerde firma als Sony, ik begrijp dit soort klantendienst niet.Mvg,Cecile De DeyneWatou