Beste Easytec-team,Wij hebben een dringende kwestie betreffende de afhandeling van de recente samenwerking met een lid van Test-Aankoop. Na de afronding van het zelfbouwproject, heeft de zaakvoerder het overtollig materiaal op 15 september laatstleden opgehaald. Ondanks dat spoedig een creditnota verwacht werd, werd pas na verschillende telefoontjes op 12 oktober het document bezorgd, onder nummer 2023034. Deze nota beloofde een terugbetaling van €997,60 voor 19 oktober, maar tot op heden, 21 november, is deze betaling nog steeds niet uitgevoerd, ook hier verschillende telefoontjes en e-mails ten spijt.Daarnaast is er een probleem ontstaan met betrekking tot de facturatie van het geleverde materiaal. De indicatie dat sommige items mogelijk niet zijn aangerekend, is moeilijk te verifiëren door de verschillen in omschrijvingen op de facturen en e-mails. Na controle bleek dat twee items, waarvan werd aangenomen dat ze niet gefactureerd waren, wel degelijk op de factuur vermeld staan. Hiervoor werd een tweede creditnota uitgegeven, nummer 2023038, voor een bedrag van €98,57. Ook deze terugbetaling is tot op heden nog niet ontvangen.Deze situatie heeft geleid tot aanzienlijke verwarring, financiële druk en onnodige administratieve opvolging. Wij verzoeken u met klem om deze kwesties met de nodige spoed op te lossen en ervoor te zorgen dat de verschuldigde bedragen onverwijld aan ons lid worden terugbetaald.Wij kijken uit naar uw spoedige reactie en een bevredigende oplossing van deze problemen.