Terug

Easytec: Openstaande creditnota's

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Easytec

21/11/2023

Beste Easytec-team,Wij hebben een dringende kwestie betreffende de afhandeling van de recente samenwerking met een lid van Test-Aankoop. Na de afronding van het zelfbouwproject, heeft de zaakvoerder het overtollig materiaal op 15 september laatstleden opgehaald. Ondanks dat spoedig een creditnota verwacht werd, werd pas na verschillende telefoontjes op 12 oktober het document bezorgd, onder nummer 2023034. Deze nota beloofde een terugbetaling van €997,60 voor 19 oktober, maar tot op heden, 21 november, is deze betaling nog steeds niet uitgevoerd, ook hier verschillende telefoontjes en e-mails ten spijt.Daarnaast is er een probleem ontstaan met betrekking tot de facturatie van het geleverde materiaal. De indicatie dat sommige items mogelijk niet zijn aangerekend, is moeilijk te verifiëren door de verschillen in omschrijvingen op de facturen en e-mails. Na controle bleek dat twee items, waarvan werd aangenomen dat ze niet gefactureerd waren, wel degelijk op de factuur vermeld staan. Hiervoor werd een tweede creditnota uitgegeven, nummer 2023038, voor een bedrag van €98,57. Ook deze terugbetaling is tot op heden nog niet ontvangen.Deze situatie heeft geleid tot aanzienlijke verwarring, financiële druk en onnodige administratieve opvolging. Wij verzoeken u met klem om deze kwesties met de nodige spoed op te lossen en ervoor te zorgen dat de verschuldigde bedragen onverwijld aan ons lid worden terugbetaald.Wij kijken uit naar uw spoedige reactie en een bevredigende oplossing van deze problemen.

Berichten (2)

Easytec

Naar: M. H.

21/11/2023

Beste,alvast bedankt voor jouw mail.Graag wil ik even meegeven om optijd de plaatsingen aan te vragen.Bijvoorbeeld, warmtepomp, ventilatie-unit, zekeringskast, regenwaterpomp,...Wij zitten met de planning hiervoor alreeds 2,5 maand volzet. (na het bouwverlof)Ook voor de leveringen en werfbezoeken dit graag optijd aan te vragen.Hiervoor dien je momenteel ongeveer een 3 weken op voorhand een afspraak te maken.Dit kan via mail, wij doen ons uiterste best om hierop te reageren.Alvast bedankt voor het bergrip.met vriendelijke groet,Easytec-Team

Easytec

Naar: M. H.

22/11/2023

Beste,Allereerst wil ik meegeven dat de som is overgemaakt.Ondanks de vraag voor het materiaal terug te brengen in de toonzaal, ikzelf ben dit komen ophalen (ondanks onze zeer drukke agenda).Hiervoor zijn natuurlijk ook geen extra kosten voor aangerekend.Heel veel materiaal hebben wij volledig moeten afwassen of zelfs wegsmijten doordat het niet meer verkoopbaar was.Desondanks zijn deze materialen wel gecrediteerd omdat deze jullie gefactureerd waren. Dit uit goede wil.We zijn zelfs zo soepel dat er materialen terug genomen zijn, zonder originele verpakking of niet meer compleet waren.Er waren ook materialen geleverd voor de vlotte werking van de werf te kunnen garanderen.Deze stonden niet op factuur (werden niet aangerekend), dus deze worden dan ook niet gecrediteerd.Wij werken met een programma waarbij wij direct gelinkt zijn aan onze leverancier (voor de prijsstijgingen mee te zijn).Hierdoor kan het inderdaad zijn dat er een andere verwoording van de materialen is maar blijft nog steeds hetzelfde product, met de correcte prijs.Ondanks de vlotte samenwerking, tijdens het bouwproces, en het zeer snel schakelen door de soms te late aanvraag voor afspraak.Want de positieve punten worden niet vernoemd en dat vinden we zeer spijtig, ook dat we op deze manier moeten afsluiten.En verder onze excuses voor de wachttijd maar dit heeft wat tijd gekost om dit tot in detail uit te zoeken.Bij deze hebben wij dan ook een les geleerd dat vanaf nu de klant zelf alles zal moeten terugbrengen in de toonzaal dit om alles samen te controleren/noteren, zeker zodat we kunnen controleren of deze nog verkoopbaar zijn, waarvoor dank.Met vriendelijke groet,Igor ClauwaertZaakvoerderEasytec ZelfbouwStart vandaag nog uw zelfbouw met Easytec en surf naarwww.easytec.be!Easytec ZelfbouwHeilig Hartlaan 449300 AalstEinfo@easytec.beT053/40 06 70Wwww.easytec.beVolg ons opFacebook


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform