Terug

EasyPark apps werken niet

Closed Openbaar

EasyPark

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: EasyPark

22/08/2023

Ik heb enige tijd (toen het bedrijf nog ParkforMobile heette), een account genomen. Op een dag was het account verdwenen en de klantendienst zei dat ik een nieuw moest aanmaken. Dat was al vreemd. Ik maak een nieuw aan (zie accountnummer hierboven in juni 23). Ik krijg de optie premium aangeboden, die vanaf augustus definitief ingaat. Ik kan in augustus plots opnieuw niet meer inloggen: bedrijf neemt telefoon niet op, bedrijf antwoordt niet op mail, bedrijf geeft op dat mijn internetverbinding niet zou werken (terwijl die werkt), bedrijf stuurt geen mail voor nieuw paswoord enzovoort. Ik probeer de app opnieuw te installeren. Ik moet opnieuw een account aanmaken en de nieuwe app werkt met een andere startoperatie voor parkeren. Iedere keer wordt mijn parkeeractie geannuleerd. Er worden ook spelletjes op mijn computer geïnstalleerd (???). Ik begin te denken dat het een scam is en ontdek dat het oude logo paars met roze letter E is en het logo op de nieuwe versie roze met paarse letter E. Ik krijg nu melding dat ik twee accounts zou hebben. Ik probeer via web in te loggen op eerste app (accountnum hierboven) en dat lukt plots met mijn telefoonnummer. dan krijg ik dus bericht dat ik nu twee accounts heb. Ik probeer het laatst geïnstalleerde account te verwijderen maar dat is niet mogelijk in de app en de klantendienst is niet bereikbaar, op geen enkele manier. Blijft over: mijn bankgegevens in een tweede app die niet gewijzigd kunnen worden of verwijderd. Ik heb nu twee apps op mijn telefoon, en een niet gestarte parkeeractie, dus ben al urenlang in overtreding, en zit met twee accounts, waarbij één account niet verwijderd kan worden en waar men 1) beschikt over mijn bankrekening 2) spelletjes op mijn computer installeert. Scam? OPlichting? Op Google Play staan meerdere reviews met dezelfde feedback. Wordt er op grote schaal gefraudeerd bij EasyPark/Park for Mobile of wat is er aan de hand? Ik wil account 5957391 behouden, ik wil account 5878790 verwijderen en zelf mijn bankgegevens kunnen verwijderen, alsook mijn andere privédata. Ik zou het liefst overschakelen naar een ander bedrijf want hier klopt iets niet volgens mij.

Berichten (10)

EasyPark

Naar: A. C.

22/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

EasyPark

Naar: A. C.

22/08/2023

Beste Klachtenbox, Dit is een automatisch bericht.  Bedankt voor je melding! Momenteel zijn er helaas fraude berichten in de omloop die niet van ons afkomstig zijn. We zijn hiervan op de hoogte en het wordt intern onderzocht. Uiteraard vinden wij het ontzettend vervelend dat dit gebeurt! We willen je dan ook adviseren om het bericht te verwijderen.  Controleer bij twijfel altijd goed de gegevens die worden weergeven in het ontvangen bericht. Via de app en onze website, heb je altijd de mogelijkheid om je eigen (openstaande) facturen in te zien en te controleren. Ook kun je je klantnummer en het factuurnummer nagaan en vergelijken met de gegevens in een ontvangen e-mail.   Op s:/arkmobile.nl/faq/hoe-herken-en-voorkom-ik-fraude/ vind je tevens meer informatie over het herkennen van dit soort phishing berichten. Wij hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd en bedanken je voor je oplettendheid! Toch nog een andere vraag? Neem dan opnieuw contact met ons op, dan helpen wij je graag verder.  Met vriendelijke groeten, Customer Service    Is jouw vraag hiermee beantwoord?

A. C.

Naar: EasyPark

22/08/2023

Beste, uw antwoord is geen antwoord op mijn probleem. Het betreft immers geen frauduleus bericht. Kan u de moeite nemen om deze klacht ernstig te nemen?

EasyPark

Naar: A. C.

22/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: EasyPark

22/08/2023

Beste, uw antwoord is geen antwoord op mijn probleem. Het betreft immers geen frauduleus bericht. Kan u de moeite nemen om deze klacht ernstig te nemen?

EasyPark

Naar: A. C.

22/08/2023

Beste Klachtenbox, Dit is een automatisch bericht.  Bedankt voor je melding! Momenteel zijn er helaas fraude berichten in de omloop die niet van ons afkomstig zijn. We zijn hiervan op de hoogte en het wordt intern onderzocht. Uiteraard vinden wij het ontzettend vervelend dat dit gebeurt! We willen je dan ook adviseren om het bericht te verwijderen.  Controleer bij twijfel altijd goed de gegevens die worden weergeven in het ontvangen bericht. Via de app en onze website, heb je altijd de mogelijkheid om je eigen (openstaande) facturen in te zien en te controleren. Ook kun je je klantnummer en het factuurnummer nagaan en vergelijken met de gegevens in een ontvangen e-mail.   Op s:/arkmobile.nl/faq/hoe-herken-en-voorkom-ik-fraude/ vind je tevens meer informatie over het herkennen van dit soort phishing berichten. Wij hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd en bedanken je voor je oplettendheid! Toch nog een andere vraag? Neem dan opnieuw contact met ons op, dan helpen wij je graag verder.  Met vriendelijke groeten, Customer Service    Is jouw vraag hiermee beantwoord?

A. C.

Naar: EasyPark

08/09/2023

OFFICIEEL - Kan u ASAP correct met mij communiceren gezien uw antwoord steeds opnieuw van een bot komt. Ik stel u hierbij in gebreke en dien een bezwaar in bij de stad Antwerpen.Hoogachtend,

EasyPark

Naar: A. C.

08/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: EasyPark

08/09/2023

OFFICIEEL - Kan u ASAP correct met mij communiceren gezien uw antwoord steeds opnieuw van een bot komt. Ik stel u hierbij in gebreke en dien een bezwaar in bij de stad Antwerpen.Hoogachtend,

EasyPark

Naar: A. C.

08/09/2023

Beste Klachtenbox, Dit is een automatisch bericht.   Bedankt voor je melding! Momenteel zijn er helaas fraude berichten in de omloop die niet van ons afkomstig zijn. We zijn hiervan op de hoogte en het wordt intern onderzocht. Uiteraard vinden wij het ontzettend vervelend dat dit gebeurt! We willen je dan ook adviseren om het bericht te verwijderen.   Controleer bij twijfel altijd goed de gegevens die worden weergeven in het ontvangen bericht. Via de app en onze website, heb je altijd de mogelijkheid om je eigen (openstaande) facturen in te zien en te controleren. Ook kun je je klantnummer en het factuurnummer nagaan en vergelijken met de gegevens in een ontvangen e-mail.   Op  s:/arkmobile.nl/faq/hoe-herken-en-voorkom-ik-fraude/ vind je tevens meer informatie over het herkennen van dit soort phishing berichten. Wij hopen je zo voldoende te hebben gea¯nformeerd en bedanken je voor je oplettendheid! Toch nog een andere vraag? Neem dan opnieuw contact met ons op, dan helpen wij je graag verder.   Met vriendelijke groeten, Customer Service     Is jouw vraag hiermee beantwoord?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform