Terug

duidelijk zichtbare krassen op groot raam vooraan

Opgelost Openbaar

Luckx ramen-chassis

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. B.

Naar: Luckx ramen-chassis

02/12/2020

Beste,Eind augustus werden bij mij nieuwe ramen geplaatst.- Op 7 september, na het reiningen van de ramen, heb ik per mail aan de werfleider en vertegenwoordiger laten weten dat er 3 duidelijk merkbare krassen in één voorruit van de woonkamer zichtbaar zijn.- Op 7 oktober is een medewerker langsgekomen en heeft deze krassen bekeken , heeft hij mij duidelijk laten weten dat het hier wel degelijk over serieuze krassen gaat, aan de binnenkant van de dubbele ruiten en heeft toen met de werfleider telefonisch contact opgenomen om dit verder te bekijken. Hij vertelde me dat dit ging overlegd worden met de fabrikant van de ruiten en er normaal iemand zou komen kijken naar de krassen.- Op 29 oktober nam ik telefonisch contact met de dient-na-verkoop die het verder ging bespreken - Op 9 november krijg ik van de dienst-na-verkoop de volgende melding binnen : De krassen in de ruiten vallen volgende de fabrikant binnen de toegestane normen.Dit is met de fabrikant en de directie besproken.- Op 11 november laat ik per mail weten dat ik hiermee niet akkoord ga , aangezien het om 3 significante, goed zichtbare krassen gaat van respectievelijk 4cm , 7cm en 11 cm lengte en zich onder elkaar bevinden.- Op 25 november komt er een medewerkeer langs voor het plaatsen van een ontbrekende klink en laat me weten dat hij niet bevoegd is om naar de krassen te kijken, dit moet volgens hem door een verantwoordelijke gebeuren....- Op 1 en 2 december neem ik opnieuw contact met de dient-na-verkoop aangezien nog steeds geen antwoord. De medewerker herhaalt wat de standaardnormen van krassen in een ruit zijn. Ik zeg dat de medewerker die de eerste keer op 7/10 duidelijk aan de werfleider doorgegeven heeft dat het serieuze krassen betreft die deze norm overschrijdt. Ze zegt dat de werfleider haar meegedeeld heeft dat ik deze klacht niet zou doorgegeven hebben. Ik geef haar door dat ik een overzicht zal geven van alle communicatie ivm de krassen op voorruit.Ik heb met aandrang gevraagd om dit probleem verder te bekijken en terdege te onderzoeken en met aandrang gevraagd dat er iemand zou komen om de schade bij levering aan de voorruit officieel vast te stellen en bijgevolg de nodige oplossing kan aangeboden worden.Als klant zijnde verwacht ik dat de levering op een correcte manier gebeurt en het glas krasvrij is.

Berichten (1)

Luckx ramen-chassis

Naar: W. B.

04/12/2020

BesteDit is intern besproken geweest met de techniekers , werfleider en Commercieel DirecteurDe plaatsing was op 18/08/2020Zoals in onze voorwaarden vermeld (zie bijlage) dient een klacht binnen de 10 dagen na plaatsing gemeld te worden.En krassen (voor vervangen onder garantie) dienen zichtbaar te zijn vanaf 3 m. (zie de documenten in bijlage).Aan deze voorwaarden is niet voldaan geweest.AngeliqueSchotRue Robert Gérard 3 - 1480 Tubeke T 02/363 86 30 www.luckx.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform