Beste,Eind augustus werden bij mij nieuwe ramen geplaatst.- Op 7 september, na het reiningen van de ramen, heb ik per mail aan de werfleider en vertegenwoordiger laten weten dat er 3 duidelijk merkbare krassen in één voorruit van de woonkamer zichtbaar zijn.- Op 7 oktober is een medewerker langsgekomen en heeft deze krassen bekeken , heeft hij mij duidelijk laten weten dat het hier wel degelijk over serieuze krassen gaat, aan de binnenkant van de dubbele ruiten en heeft toen met de werfleider telefonisch contact opgenomen om dit verder te bekijken. Hij vertelde me dat dit ging overlegd worden met de fabrikant van de ruiten en er normaal iemand zou komen kijken naar de krassen.- Op 29 oktober nam ik telefonisch contact met de dient-na-verkoop die het verder ging bespreken - Op 9 november krijg ik van de dienst-na-verkoop de volgende melding binnen : De krassen in de ruiten vallen volgende de fabrikant binnen de toegestane normen.Dit is met de fabrikant en de directie besproken.- Op 11 november laat ik per mail weten dat ik hiermee niet akkoord ga , aangezien het om 3 significante, goed zichtbare krassen gaat van respectievelijk 4cm , 7cm en 11 cm lengte en zich onder elkaar bevinden.- Op 25 november komt er een medewerkeer langs voor het plaatsen van een ontbrekende klink en laat me weten dat hij niet bevoegd is om naar de krassen te kijken, dit moet volgens hem door een verantwoordelijke gebeuren....- Op 1 en 2 december neem ik opnieuw contact met de dient-na-verkoop aangezien nog steeds geen antwoord. De medewerker herhaalt wat de standaardnormen van krassen in een ruit zijn. Ik zeg dat de medewerker die de eerste keer op 7/10 duidelijk aan de werfleider doorgegeven heeft dat het serieuze krassen betreft die deze norm overschrijdt. Ze zegt dat de werfleider haar meegedeeld heeft dat ik deze klacht niet zou doorgegeven hebben. Ik geef haar door dat ik een overzicht zal geven van alle communicatie ivm de krassen op voorruit.Ik heb met aandrang gevraagd om dit probleem verder te bekijken en terdege te onderzoeken en met aandrang gevraagd dat er iemand zou komen om de schade bij levering aan de voorruit officieel vast te stellen en bijgevolg de nodige oplossing kan aangeboden worden.Als klant zijnde verwacht ik dat de levering op een correcte manier gebeurt en het glas krasvrij is.