Terug

dubbelzinnige instructies parkeerbeheerder

Opgelost Openbaar

rauwens parkeerbeheer

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: rauwens parkeerbeheer

20/07/2019

Beste,Ik parkeerde op 11 juli 2019 in Schaarbeek. Er was enkel mogelijkheid om te betalen per sms. Ik volgde de instructies op de parkeerpaal. Sms van het parkeerbedrijf: 4411: 1LLD974 stationné à Schaerbeek jusqu'a max. 11.07.19 21:00. Envoyez Q pour terminer la session envoyez C1 pour désactiver nos confirmations. Ik stuur dus Q om de sms sessie te beëindigen zoals gevraagd. en krijg volgende sms: 4411: Fin de stationnement de 1LLD974 à 11.07.19 14:29 cout total: 0.10 Eur. plus d'infos www.4411.be/078054411.ik had nochtans alle instructies gevolgd. en die van de parkeerpaal en die van de sms.(en wie parkeert nu voor 2 minuten?) ik was in de war door die instructies. blijkt achteraf dat ik die Q nog niet mocht doorsturen. maar dan moest er gestaan hebben. 'Au moment ou vous quittez l'emplacement parking, veuillez envoyer Q au 4411. De parkeermaatschapij rauwers slingert me op de bon met een boete van 25 euro. (en dit omdat hun instructies niet deugen)Ik vind dit niet kunnen. Ik heb reeds tweemaal een mail gestuurd naar rauwens om de boete van 25 euro te annuleren maar daar zijn ze vol onbegrip en vinden ze dat hun instructies perfect zijn.met vriendelijke groeten,Ming (echtgenote Daniel)

Berichten (1)

rauwens parkeerbeheer

Naar: M. C.

22/07/2019

Beste,Hierbij informeren wij u dat wij niet verrantwoordelijk zijn voor een slechte communicatie met 4411.Gelieve contact op te nemen met 4411 om een klacht bij hen in te dienen.Met vriendelijke groeten,Jonathan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform