Terug

Dubbele kost bij slechte herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: Siemens - Herstelling (BSH)

14/12/2023

Beste, ik vroeg een herstelling van onze vaatwasser door BSH Home Appliances (Siemens). De startkost is al 100€ en de totale herstelkost was 325€. De hersteller doet een korte test en vertrekt. Twee uur nadien start de machine schakelt de machine zichzelf in en gaat in foutmelding. Niet meer te stoppen en stopcontact uitgetrokken. Hersteller werd gebeld en zei dat het zich na een paar dagen ging oplossen omdat er wat water was ingelopen vanonder. Na dagen wachten, geen oplossing. Opnieuw gebeld naar BSH en daar kan ik alleen interventie krijgen na opnieuw betalen van de startkost. De telefonist aanvaardde niet het argument van een foute interventie. Wat adviseert u?Bedankt en vriendelijke groeten,Els Dauwe - Peter Reynaert

Berichten (1)

Siemens - Herstelling (BSH)

Naar: P. R.

09/01/2024

Geachte,We hebben het schrijven omtrent de interventie aan de vaatwasmachine van de heer Reynaert Peter te 1981 Hofstade in goede orde ontvangen. Het spijt ons te vernemen dat er na de herstelling van 11 december opnieuw een foutcode op de bediening van het toestel verschenen is. Indien deze foutcode nog steeds weergeven wordt, lijkt het ons essentieel dat de vaatwasser terug nagekeken wordt zodat voor deze situatie een oplossing kan geboden worden. Wat onze herstelgarantie betreft, spijt het ons als deze door de medewerker van onze klantendienst onvoldoende genuanceerd zou geweest zijn, maar we verduidelijken toch wel graag dat op elke betalende herstelling een garantie van 24 maanden wordt toegepast op de vervangen onderdelen, werkuren en verplaatsingskosten. Enkel wanneer de technieker ter plaatse vaststelt dat een bijkomend onderdeel vervangen moet worden, zal er hiervoor een nieuw bestek worden opgesteld. Ter plaatse kan beslist worden of dit al dan niet vervangen wordt.Indien de heer Reynaert toch een interventie door onze diensten wenst, kan hij onze klantendienst contacteren op het nummer 02 475 70 02 om een afspraak in te plannen.We hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groeten,Julie D'hoe Siemens Home AppliancesTel: 02/475.70.02Website: siemens-home.bsh-group.com/beSiemens Home Appliances Copyright © BSH Home Appliances SA Protection des données ContactBSH Home Appliances NV - De BSH groep is een handelsmerklicentiehouder van Siemens AGPicard straat 7 - Box 400 - 1000 Brussel Tel: 02/475.70.02 - E-mail: bru-bsh@bshg.comBE 0465.054.226 - RPR Brussel De Europese Commissie heeft een ODR-platform ontwikkeld dat gebruikt kan worden voor de online beslechting van consumentengeschillen. Via deze link:ec.europa.eu/consumers/odr/ kan gebruikt gemaakt worden van het ODR-platform.This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain trade secrets or other confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply e-mail and delete this message including any attachment or copies thereof from your system.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform