Ik (Cindy Van Sintruijen) merkte op dat ik sinds november 2X gedommicileerd wordt door Telenet.Onze diensten staan op de naam van mijn man Rafik Lahyachra met contract nr 108875157Bij telefonische navraag komt uit de bus dat mijn zus (Gwen Van Sintruijen) haar telenet diensten (account:84925461) via mijn bankrekening worden gedomicileerd.Hiervoor heb ik nooit akkoord gegeven. Ik vind het dus ook enorm vreemd dat je zomaar eender welk bankrekening nr kan opgeven om een domiciliering te laten uitvoeren.Volgens mijn zus heeft ze dit altijd als domicliering gehad en nooit iets aan laten aanpassen, waarom het dan ineens van mijn bankrekening afgaat is onduidelijk.Aan de telefoon zeiden ze dat er weinig aan gedaan kan worden.Blijkbaar kan ik als beheerder van de bankrekening de domiciliering die loopt op de diensten op mijn zus haar naam niet zomaar stop zetten, dit zou mijn zus moeten doen of met haar ID kaart nr als identiteit check. Dus dit kan dan enkel als mijn zus zou meewerken? (wat nu gelukkig wel zo is, maar in praktijk niet echt heel logisch is...)Tevens zou ik ook graag de 233.4€ (2x 27.68€ + 2x 57.68€+62.68€) die reeds foutief gedomicieerd is terug krijgen.Ik heb betaald voor diensten die ik als Cindy Van Sintruijen niet gebruikt heb of geleverd heb gekregen.Ik vind niet dat ik de persoon moet zijn die hierachter zou moeten lopen aangezien dit alles gebeurd is zonder mijn medeweten. Ik zou dan ook graag zien dat Telenet zijn verantwoordelijkheid opneemt en het nodige doet om dit recht te zetten.Hopend op een positieve uitkomst, alvast bedanktCindy Van Sintruijen