------------------------------------
Martijn v L. (CS Global)
29 okt 2025 09:46 CET
Beste Tonnie,
Aangaande uw klacht via testaankoop () en wil u graag het volgende mededelen:
- Alle beschikbaarheid word door de accommodatie geregeld en Booking.com heeft hier geen inzicht in. Als uw kamer niet beschikbaar is geweest dan is de accommodatie de aangewezen partij om een alternatief voor u te vinden
- Indien de accommodatie geen alternatief heeft aangeboden dan is onze klantenservice altijd beschikbaar per telefoon om urgente problemen zo goed mogelijk op te lossen. In dit geval zie ik helaas geen contact momenten waar onze hulp is gevraagd.
- De accommodatie is verzocht om te reageren op uw verhaal en op basis van het antwoord zal ik bekijken of er een mogelijkheid is voor Booking.com om een besluit te maken.
- Om een mogelijke compensatie, voor enkel het verschil, aan te kunnen bieden wil ik u graag vragen om een bewijs van verblijf (gespecificeerde rekening) van uw alternatieve verblijf
Heb je verder nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
--
Martijn
Booking.com Customer Service Team
Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [NYG35G-79K25]