Terug

Dubbele boeking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

T. S.

Naar: BOOKING.COM

02/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Onze ervaring met booking op 27/12 was verschrikkelijk. Wij boekten in Kaprijke een kamer voor één nacht en kregen bevestiging. Bij aankomst bleek het hotel volgeboekt te zijn en hadden jullie een dubbele boeking gedaan. Een alternatief was er niet. Wij dienden opnieuw te boeken en moesten uitwijken naar Gent. (Hotel Van der Valk. Gast STEEMAN Tony – verblijf voor 2 personen op 27/12/2024 – bedrag 293.70€ + 107€ in het restaurant.) Een uur nutteloos rijden en een te dure kamer als alternatief voor één nacht. Graag een commerciële compensatie te waarde van onze overnachting in Van der Valk Gent. Te storten op rekening BE02 0637 4284 5940 van Steeman Tony. Met een vriendelijke groet, Tonnie Steeman 0475/579385.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 08 februari 2025

BOOKING.COM

Naar: T. S.

29/10/2025

------------------------------------ Martijn v L. (CS Global) 29 okt 2025 09:46 CET Beste Tonnie, Aangaande uw klacht via testaankoop () en wil u graag het volgende mededelen: - Alle beschikbaarheid word door de accommodatie geregeld en Booking.com heeft hier geen inzicht in. Als uw kamer niet beschikbaar is geweest dan is de accommodatie de aangewezen partij om een alternatief voor u te vinden - Indien de accommodatie geen alternatief heeft aangeboden dan is onze klantenservice altijd beschikbaar per telefoon om urgente problemen zo goed mogelijk op te lossen. In dit geval zie ik helaas geen contact momenten waar onze hulp is gevraagd. - De accommodatie is verzocht om te reageren op uw verhaal en op basis van het antwoord zal ik bekijken of er een mogelijkheid is voor Booking.com om een besluit te maken. - Om een mogelijke compensatie, voor enkel het verschil, aan te kunnen bieden wil ik u graag vragen om een bewijs van verblijf (gespecificeerde rekening) van uw alternatieve verblijf Heb je verder nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. -- Martijn Booking.com Customer Service Team Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [NYG35G-79K25]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform