Terug

Dubbele betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. J.

Naar: VISA

08/08/2024

Korte beschrijving van uw probleem bedrijf heeft 2 maal geld van de rekening gehaald voor 1 bestelling

Berichten (3)

VISA

Naar: G. J.

09/08/2024

Beste,Met deze bijgevoegde informatie kunnen wij de klacht niet onderzoeken, het png. formaat kunnen wij niet openen.Gelieve een pdf formaat te gebruiken en eveneens het bedrag/datum en naam handelaar vermelden.Met vriendelijke groetenJohan Van Der SmissenFraud Dispute OfficerIssuing Dispute FraudTel.:+32 (0)2 205.85.85Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiums:mijnkaart.bes:macarte.beHoe contact met ons opnemen?Via e-mail: door een antwoord te sturen op dit e-mailbericht via de 'reply' functie. Het is belangrijk dat u op deze manier contact met ons opneemt voor een vlotte opvolging van uw dossier (niet onder vorm van het opstellen en versturen van een nieuwe e-mail.)Via telefoon: +32 (0)2 205 85 85. (na uw taalkeuze, kies optie 2, en voer snelcode 1200 in om rechtstreeks doorgeschakeld te worden met een medewerker.)* Vermeld altijd de referentie die bovenaan deze e-mail staat.

G. J.

Naar: VISA

09/09/2024

het betreft het bedrijf Select-finess.net heeft in juli 2x 105euro van mijn rekening gehaald mocht slecht 1 x zijn . Op 04/09 hereft hetzelfde bedrijf wederom 105 euro ten onrechte van mijn rekening gehaald mvg Goran Janssens

VISA

Naar: G. J.

17/09/2024

BesteWij hebben tot op vandaag geen klachtendossier gekregen.U dient u klacht in te dienen via de officiële weg, onze website www.mijnkaart.be.Een dossierbeheerder zal een dossier opstarten bij de ontvangst van uw betwisting en u zal een bevestigingsnummer ontvangen.mvgHilde LossieFraud Dispute OfficerIssuing Dispute FraudTel.:+32 (0)2 205.85.85Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiums:mijnkaart.bes:macarte.beHoe contact met ons opnemen?Via e-mail: door een antwoord te sturen op dit e-mailbericht via de 'reply' functie. Het is belangrijk dat u op deze manier contact met ons opneemt voor een vlotte opvolging van uw dossier (niet onder vorm van het opstellen en versturen van een nieuwe e-mail.)Via telefoon: +32 (0)2 205 85 85. (na uw taalkeuze, kies optie 2, en voer snelcode 1200 in om rechtstreeks doorgeschakeld te worden met een medewerker.)* Vermeld altijd de referentie die bovenaan deze e-mail staat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform