BesteU vindt het nodig om ons kantoor in een zeer slecht daglicht te stellen waarbij u zich baseert op ongefundeerde beschuldigingen en eigen interpretaties.We nemen dan ook ons recht tot antwoord op basis van bewezen feiten met aandacht op de kern van de zaak:1)Onze tarievenlijst - zie bijlage - vermeldt duidelijk dat groepslessen starten vanaf 3 studenten. De tarievenlijst wordt steeds standaard samen met het inschrijvingsformulier digitaal bezorgd aan de klant. De begeleiding wordt opgestart na ontvangst van het inschrijvingsformulier.2)Verloning docententeam:Onze studiebegeleiding wordt aangeboden door een vast team van zelfstandige cursisten met wie Estudio een professionele werkrelatie onderhoudt. De prestaties worden door onze cursisten ingegeven, ons systeem zet deze timesheets transparant om naar klantenfacturen. Ver weg van het '˜cowboyverhaal' worden alle intellectuele prestaties die een docent verricht voor elke student binnen ons kantoor correct gerenumereerd. Een basisvoorwaarde voor het opbouwen van een lange termijnrelatie met ons team.3)Uw zoon volgde studiebegeleiding bij ons kantoor Estudio in de periode 2018-2022 zowel onze tarieven als interne werking waren jullie als ouder(s) dan ook al vele jaren gekend.4)De wettelijke administratieve supplementen werden beperkt aangerekend daar u heeft nagelaten om de factuur binnen de wettelijke termijn te betalen en deze zelfs met meerdere maanden heeft overschreden.5)Betreffende het voorstel tot afbetalingsplan geeft u aan dat dit op u vraag werd goedgekeurd door onze medewerkster facturatie/betalingen. Echter is dergelijke medewerkster niet in dienst bij Estudio. Onze mail met de vraag met wie dit afbetalingsplan werd afgesproken, bleef dan ook onbeantwoord. Binnen de politiek van ons kantoor zijn afbetalingsplannen te allen tijde bespreekbaar, dit in rechtstreekse communicatie met de zaakvoerders. Op basis hiervan stellen we vast dat u dan ook eenzijdig besliste om maandelijks een aantal keren (na diverse herinneringen) geringe bedragen over te schrijven.6)De studiebegeleiding werd gea¯nitieerd door de mama van uw zoon, zijnde uw ex-partner de betalingen liepen alle jaren steeds probleemloos. Als dienstverlenend kantoor werken we met mensen, de feedback van onze klanten is voor onze medewerkers en ons kantoor dan ook essentieel. Ons team begeleidt studenten maximaal op grondige wijze, met respect voor elke student lesvoorbereidingen en extra opdrachten op naam van de student zijn hierin essentieel. Onze dienstverlening is gestoeld op een middelenverbintenis en geen resultatenverbintenis. Binnen elk traject werken we richting te behalen resultaten, dit in samenwerking met de student en de ouder(s). Het plotse en laattijdig protesteren van de prestaties lijken ons te wijten aan factoren die spelen binnen de privésfeer en buiten de goede wil van ons kantoor vallen.