Goedendag, ik heb via facebook een bestelling geplaatst bij Roshy voor een set bh's. Via facebook kwam ik op de website van Roshy.nl. Dit wekt de indruk van een Nederlands bedrijf. De bestelling en levering is zonder problemen verlopen. De bh's zijn echter te klein, dus ik heb een retour aangemeld bij Roshy.- Ik krijg vervolgens een retourformulier waarop staat dat ik het naar een adres in China moet retourneren. De verzendkosten zijn hoger dan het aankoopbedrag.-Ik heb gemeld bij Roshy dat ik het naar een adres in Nederland wil retourneren. Ze bieden mij vervolgens een terugbetaling van 20% van de verzendkosten aan.- Ik meld wederom dat ik het pakket wil retourneren naar Nederland. De verzendkosten naar NL bedragen namelijk maar € 7,-. In de algemene voorwaarden vind ik het volgende adres terug: Vasseurdreef 16 4715EH Rupchen.- ik ontvang het volgende antwoord: Ik schrijf je om je te informeren dat ons magazijn, strategisch gelegen in China, dient als draaischijf voor de distributie van onze producten op wereldwijde schaal.Gewenst oplossing:Terugbetaling: € 27,70Of vervangingOf retouradres in Nederland