Terug

Droogkast gekocht, maar nog steeds niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: Elektro Lommelen

09/08/2023

GeachteWe hebben op 1 april 2023 op naam van Tom De Cock een droogkast gekocht. Hier was een leveringtermijn van 8 weken aan gekoppeld.• Op 2 mei 2023 pols ik via e-mail naar de status van levering. Ik krijg als antwoord dat dit onder voorbehoud in de week van 29 mei of 5 juni 2023 zal zijn.• Op 6 juni 2023 informeer ik opnieuw naar de status van levering. Ik krijg als antwoord dat de levering rond 28 juni 2023 zal zijn.• Op 20 juni 2023 vraag ik welke dag er geleverd zal worden. Ik krijg als antwoord dat er een vertraging van 2 weken is bijgekomen. Er wordt aangeboden om een alternatief toestel te bestellen.• Op 12 juli 2023 vraag ik naar de status van levering en naar de mogelijkheid van een volledige terugbetaling. Ik krijg als antwoord dat de levering rond 31 juli 2023 zal zijn. Ik krijg extra garantie aangeboden.• Op 13 juli 2023 laat ik duidelijk weten dat dit niet acceptabel is en dat we aan het lijntje worden gehouden. Ik geef duidelijk aan dat we een volledige terugbetaling willen en dat dit in die week gebeurt. In het antwoord dat ik krijg wordt er wederom niet gerepliceerd op de terugbetalingsvraag. Ik krijg een ander toestel voorgesteld dat sneller 'zou' geleverd kunnen worden (uiteraard zonder garanties op die leveringstermijn).• Op 14 juli 2023 laat ik weten dat we dit alternatief toestel niet wensen (voldoet niet aan hetgeen we willen kopen). Ik stel zelf een alternatief toestel voor dat wel voldoet aan onze criteria.• Van 18 t/m 25 juli zijn er twee mails van jullie en twee mails van mij waarin wordt aangegeven dat het alternatief toestel dat ik voorstelde een leveringstermijn zou hebben van 1 tot 3 weken. Na mijn vraag welke van de twee toestellen (orgineel en door mij voorgesteld alternatief) er het snelste zou zijn, valt het gesprek stil en hoor ik niets meer van jullie.Belangrijk: Zoals aangegeven op 13 juli 2023 heeft onze huidige droogkast het begeven en zitten we zonder droogkast momenteel.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht met een snelle afhandeling.Bedankt

Berichten (4)

Elektro Lommelen

Naar: S. W.

09/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Elektro Lommelen

Naar: S. W.

09/08/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 694258147.Ons jaarlijks verlof is van 05.08.2023 tot 21.08.2023. Mails worden behandeld terug vanaf maandag 21 augustus. Onze leveringen blijven verder gewoon doorgaan zoals normaal. Bedankt voor het begrip.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 694258147.Nos congés annuels vont du 05.08.2023 au 21.08.2023. Les courriers seront traités à partir du lundi 21 aoa»t. Nos livraisons se poursuivront normalement. Merci de votre compréhension.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 694258147.Our annual leave is from 05.08.2023 to 21.08.2023. Mails will be treated back from Monday 21 August. Our deliveries will continue as normal. Thanks for understanding.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

Elektro Lommelen

Naar: S. W.

23/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Elektro Lommelen

Naar: S. W.

23/08/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 697102771.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 697102771.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 697102771.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform