Terug

Doorgezakte matras

Closed Openbaar

Duo-slaapcomfort

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: Duo-slaapcomfort

30/08/2017

Beste betreft de doorgezakte matras waarop we nu al 1,5maand slapen.Op donderdag 13juli2017 heb ik voor de eerste maal gemeld dat de geleverde matras van mei2017 al doorgezakt is. Dit met bijgevoegde foto's. Hier zou u nu al twee nazichtbonnen van hebben gemaakt, tevergeefs nog niemand komen zien. U had beloofd op dinsdag 29/08/2017 te zeggen wanneer ze kwamen. Echter geen antwoord gekregen.mvg Kristof Schouteden (echtgenoot van Tamara Verhulst)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform