Wij boekten een reis naar Sri Lanka voor 4 personen met vertrek op 5 augustus 2018. Bij aankomst op de luchthaven bleek de organisatie vergeten te zijn onze vluchten te boeken. Wijj werden naar een nabijgelegen hotel gebracht in afwachting van een oplossing. De volgende dag kregen we uiteindelijk de melding dat men geen oplossing vond en dat we allemaal naar huis konden. (We waren met meer dan 20 mensen). We werden onmiddellijk terugbetaald en kregen 500 euro per persoon schadevergoeding. Alleen hadden wij 400 euro per persoon aan kosten (thalys heen en terug, visum, hotel, ....) Wij kunnen dus niet spreken van een schadevergoeding We moesten terug naar huis en konden dus niet op reis. Daar ging ons verlof. Deze info is op 2 september volledig doorgegeven aan William Decoster die dit zou doorgeven aan de juiste persoon maar aangezien ik niet weet wie dit behandeld geef ik dit dus nog eens langs deze weg door. Volgens William zou het mogelijk moeten zijn om het volledige reisbedrag als schadevergoeding te krijgen.