Terug

domiciliering zonder factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Vivaqua

10/11/2023

Vivaqua heeft 930,93 euro van mijn rekening gehaald waarvoor ik geen factuur gekregen heb.Graag de factuur en dat heb ik al ettelijke keren per mail gevraagd.

Berichten (2)

Vivaqua

Naar: D. G.

13/11/2023

96 Geachte Mevrouw, geachte Heer,Gelieve hieronder een reactie op het verzoek van de Heer Gillis te willen vinden.Geachte Klant,Uw verzoek van 13.11.2023 heeft onze volle aandacht genoten. Na nader onderzoek van uw dossier, hebben wij uw mails van 07.09.23, 05.10.23 en 22.10.23 gevonden.In bijlage vindt u het duplicaat van de gevraagde factuur nr. 705000072020.Wij verontschuldigen ons oprecht voor het ongemak en danken u voor uw begrip.Hebt u vragen? Neem dan contact met ons op.Met vriendelijk groeten,De Klantendienst.VIVAQUA CV - Openbare operatorKeizerinlaan 17-191000 - Brusselfacebook linkedincontact@vivaqua.be02 518 88 10 tussen 9u00 en 15u00www.vivaqua.bePRIVACY BELEID

D. G.

Naar: Vivaqua

13/11/2023

Bedankt voor de copie.Spijtig dat dit, alweer, via Testaankoop moest ipv gewoon via mail.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform