Terug

Documenten te laat inleveren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Acerta

12/01/2024

Beste,Ik ben sinds 12/10 tot 2/12 arbeidsongeschiktheid. Al mijn documenten heb ik optijd doorgemaild naar Solidaris, maar daar komt het.. Elke week bel ik naar Solidaris om te vragen waar mijn ziekte uitkeringen bleven, maar ze wachten steeds op documenten dat Acerta moest opsturen. 10/01 ontvangt Solidaris pas alle documenten. Dit is absurd, want wie betaald in die tussentijd mijn facturen of wie zal eten aan tafel komen brengen voor mijn kinderen? Alvast niet Acerta. Ik wachtte van oktober tot nu (13/01) op een betaling. Na paar mails te sturen naar Acerta, zonder enige antwoord van hun kant uit, vind ik dit echt niet kunnen. Wat gaan jullie er nu aan doen? Gaan jullie mijn achterstanden aflossen/betalen? Ik wens echt een schadevergoeding voor die 3 maanden te moeten wachten. Dit kan toch niet zijn, wij als mensen moeten optijd onze facturen betalen, maar als zij niets in orde brengen kunnen ze hier mee weg komen. Maar als hier geen gevolg aan gegeven wordt dan zal ik hier ook verder meegaan. Sabrina Tarhrani


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform