Terug

Document niet in orde maken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Acerta

18/04/2025

Korte beschrijving van uw probleem goedendag wij zijn al in tijdje aan ‘t proberen al ik toch zeven weken al om een documenten door te sturen van Aert naar de hulpas. Dat zijn documenten waar dat zij met de aangeven van 2000 23 december tot nu de dagen die ik gewerkt heb dat is zo’n soort papier zoals een soort stempelkaart waar dat de dagen en de verlofdagen die gewerkt geweest zijn en zo moeten ingevuld worden. Zij hebben die dat document willen zijn maar in die document willen zij niet doorsturen. Zij weigeren steeds omdat ze zogezegd niet gaat. Haar VI heeft al contact met mij opgenomen en gezegd dat gaat wel. Zij moeten dan niet gewoon zijn we dan niet de stempel d’r op invullen als ge niet je stempel hebt alleen de ziektedagenverlofdagen en gewerkte dagen. Ik ben al zeven weken bezig om in orde te krijgen. Ferm mijn waar ik werk die hebben al van alles gedaan. Die mensen zijn heel behulpzaam geweest in dit dossier maar zij doen daar niks in. niks en onder document ook weigeren. Ik zal een bijlage sturen welke dat ik nodig heb. Weigeren zij steeds om te geven kan jullie alstublieft een keer erbij contact opnemen en zeggen van luister tot in orde komen want wij beginnen zo klein beetje. Het gaat om veel geld het gaat om vervanging inkomen omdat ik van de mutualiteit ben afgegooid en in Beru ben gegaan. Ik kan een stuk van de RVA bij krijgen zolang dat die zaak niet eens uitgesproken, maar ik zit al maanden zonder centen door Aert dank je wel

Berichten (1)

Acerta

Naar: N. B.

24/04/2025

Beste Naar aanleiding van onderstaande klacht kunnen wij het volgende meedelen. De tekst die we via jullie platform doorkregen verschaft ons, gezien de slechte taalkwaliteit, amper informatie over welke periode het gaat bij welke werkgever. Bovendien is Acerta een werkgeversorganisatie en staan we niet rechtstreeks in contact met werknemers. Gelieve terug te koppelen dat de persoon in kwestie ons de nodige informatie laat bezorgen door, of de werkgever tijdens de betrokken periode, of rechtstreeks door de hulpkas voor werklozen. Op basis van onderstaande klacht kunnen we helaas geen verdere stappen ondernemen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Brent Van den Bergh Payroll Advisor 016 27 92 96 Acerta LEUVEN - Diestsepoort 1 Om u een vlotte dienstverlening te garanderen, vragen we u om steeds uw klantnummer in het onderwerp van uw e-mail te vermelden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform