Wij zijn al meer dan 10 jaar klant, maar vorig jaar zijn we door omstandigheden ns vergeten te betalen. Nooit gebeld of brief van schorsing gezien. Maar op 4 sept, moest ik onder het mes voor de knie. Daar hoorde ik dat er iets mis was met DKV. Na operatie en contact met makelaar, bleek dat we geschorst waren omwille van een late betaling... Ze wilden niet vergoeden, alhoewel we de dag erna, direct alles betaald hadden. Nadat mijn makelaar zei dat ze een commerciele geste gingen doen, was ik gerust. Totdat ik onlangs mijn kosten binnengaf... Antwoord, geen opname gelinkt aan de kosten.. Makelaar meldde me dat ze weigerde de kosten te vergoeden. Na 10 jaar klant, steeds correcte betaling , al meer dan 30 000 € aan premie, krijg je dit deksel op je neus, en ze weigeren categoriek om iets te vergoeden... Dit tovert een zeer groene DKV lach op je gezicht.. binnengeraken via telefoon, forget it, service forget it... Kassa kassa, yes