Casenummer: 02196580GeachtePaul van Ginderen,Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring met uw Nissan Pulsar. Wij begrijpen dat dit een zeer vervelende situatie voor u is, en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.Het is inderdaad zo dat een distributieketting in principe bedoeld is om de levensduur van de auto mee te gaan, en het spijt ons zeer te horen dat deze bij uw auto al na 123.337 km vervangen moest worden, terwijl in het onderhoudsboekje een verwachte vervangingsinterval van 300.000 km wordt aangegeven.Wij begrijpen uw teleurstelling en willen u verzekeren dat wij uw case serieus zullen behandelen. Wij zullen deze doorsturen naar onze klachtenafdeling, die uw situatie zo snel mogelijk zal onderzoeken. U wordt zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht van de verdere stappen.Om dit proces te versnellen, zouden we u willen vragen om de volgende informatie aan te leveren:VIN-nummerKentekenkaartFacturen van de gemaakte reparatiesMocht u in de tussentijd vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om u te helpen en willen graag samen tot een passende oplossing komen.Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,MohamedMohamedAfdeling Klantenservice - BeneluxNissan NederlandOpeningstijden: van maandag t/m vrijdag - van 9.00 u tot 17.00 uTelefoonnummer: 020-516 20 26Contact opnemen : Klik hier--------------------