Beste,
Op 5 mei ontving ik van Testaankoop het bericht dat ik de claim voor mijn VW BEETLE (model van 2011) kon verderzetten!
Op het invulblad stond verkeerdelijk VW NEW BEETLE (een totaal andere VW die sedert 1998 geproduceerd werd en lang vóór dieselgate niet meer geproduceerd werd). Op 6 mei reageerde ik door middel van een mail naar Testaankoop met de vermelding van de fout. Ik wou namelijk later geen juridische problemen krijgen als gevolg van een fout in de lijst van de auto's! Deze mail werd nooit beantwoord!
Een 3-tal weken later belde ik op het aangewezen nummer 02 5423200 met de vraag of ik nog een reactie kon krijgen! De persoon aan de lijn gaf me een dossiernummer maar kon op mijn vraag geen antwoord geven! In de reply stelde ik opnieuw mijn vraag (met dezelfde tekst als op 6 mei) en aangevuld met een bijlage met technische verduidelijkingen. Na opnieuw 3 weken wachten kreeg ik een antwoord waaruit bleek dat degene die me antwoordde er geen kaas van gegeten had en me met een kluitje in het riet stuurde!
Ik citeer het antwoord:
"De lijst van voertuigen werd door de rechtbank opgesteld!
Na opzoek van informatie, we kunnen lezen o.a. dat "De Volkswagen New Beetle 1.6 TDI met 77kW (105pk) is geproduceerd tussen 2011 en 2016. Dit model maakt deel uit van de tweede generatie (A5) van de Beetle en is leverbaar geweest als hatchback en cabriolet. " dus we zien niet waarom dit model niet deel van de Dieselgate kan maken.
Als u andere informatie hebt, aarzel niet deze te delen. "
Ik was verontwaardigd door de nonchalance en het gebrek aan kritische zin en reageerde verbolgen! Ik schreef o.a. dat een rechtbank zeker geen autoproducent is en ook geen garagist is!
Nadien weeral geen reactie meer tot ik tenslotte op 11 september nog eens de juridische dienst contacteerde en de dame aan de lijn mijn vraag zou doorgeven aan de "betrokken" dienst.
Of ze dit gedaan heeft of me ook met een kluitje in het riet wou afschepen weet ik niet. Tot op vandaag geen enkele reactie!
Mijn man en ik zijn al meer dan een HALVE eeuw lid van uw organisatie en zijn meer dan ontgoocheld over deze klantonvriendelijke attitude!