Dit is de brief die ik gestuurd heb naar de klantendienst Q-park
Geachte,
Betreft : mijn ervaring met Q-park Astridplein Antwerpen
1. Ik heb slechte ervaring met meerdere Q-parkings. Het is mij al verschillende malen overkomen dat ik geen QR-code krijg op mijn app zodat ik niet meer terug in de parking kan om mijn wagen op te halen. Daarom heb ik mijn account verwijderd (dacht ik). Dinsdag 26/8 rijd ik de parking Astridplein binnen en gaat de slagboom automatisch open zodat ik geen ticket kan nemen. Gezien ik vermoed dat mijn account dus niet weg is, installeer ik terug de app en probeer in te loggen maar dat lukt niet meer. Ik klik dan op ‘Paswoord vergeten’. Ik heb dit 3 maal gedaan met 2 verschillende apparaten maar tot vandaag (bijna 1 week ) nog geen reactie gekregen. Dus kon ik geen QR-code krijgen om mijn auto te gaan ophalen op 29/8. Ik moet dus wachten tot een andere persoon de parking inging om samen binnen te glippen om mijn auto op te halen. Kunnen jullie zorgen dat de automatische nummerplaatherkenning voor mijn wagens stopt zodat ik terug gewoon een ticket kan nemen bij het binnenrijden van de parking?
Mercedes GLE 2 DEE 459
Citroen C4 2 CJD 953
2. Toen ik op 26/8 de parking probeer te verlaten na het parkeren van mijn wagen, kom ik vast te zitten in de lift. Dit kan natuurlijk gebeuren. Ik druk herhaaldelijk op de alarmknop. Dit geeft een afschuwelijk geluid maar geen enkele reactie. Ik druk herhaaldelijk op de knop voor telefonisch contact. Ik kreeg telkens een andere stem te horen maar het was voor mij niet uit te maken welke taal ze spraken omwille van de erbarmelijke staat van de luidspreker : Nederlands, Frans, Engels of iets anders. Ik bel dan naar alle nummers die ik terugvind in de lift. Uiteindelijk kom ik terecht bij een vriendelijke persoon die mij dan correct doorverwijst naar de juiste afdeling. Zij zullen een technieker sturen die over 30min ter plaatse zal zijn. Gelukkig duwt iemand op een andere verdieping op de knop en komt de lift terug in beweging.