Terug

Dienstverlening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Auto hero

14/10/2020

Sinds 13 september is mijn wagen in de garage wegens 2 gebreken. Mijn wagen kocht in februari aan van Autohero. De 2 gebreken vallen onder de garantie. Het heeft precies een maand geduurd vooraleer AUTOHERO zijn uiteindelijk akkoord gaf om de kosten terug te betalen. Dit gebeurde maandag. Eerst vroegen ze om een bestek en een beschrijving van de gebreken. Wanneer ik deze gaf verzochten ze foto's en eventuele bewijzen van de gebreken. In een volgend stadium moesten het dan effectief bewijzen zijn. Maw, ze hebben de zaken echt laten aansluiten. Het gevolg is nog stees dat ik mijn wagen niet kon afhalen aangezien de facturen nog niet zijn betaald. Bovendien, is sinds het akkoord van eergisteren de factuur nog steeds niet betaald. Maw, ik zit nu al een maand zonder wagen met de nodige professionele gevolgen. Ik vind dat dit naar dienstverlening toe totaal ongehoord.

Berichten (1)

Auto hero

Naar: K. V.

12/11/2020

Beste meneer Verdonck, Bedankt voor uw bericht. Mijn oprechte excuses voor het ongemak die u heeft ervaren in onze procedure. Op dit moment zijn we al in gesprek om het zo snel mogelijk op te lossen voor u. We hopen u daarom snel een update te kunnen sturen en houden u op de hoogte hiervan. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij het graag en kunt u contact opnemen met contact_be@autohero.com. Team Autohero Belgie     Geregistreerd adres: Noorderlaan 117, 2030 Antwerpen • BTW-nummer: BE0723515674   The information contained in these e-mails is the property of Autohero GmbH or its affiliated companies. This information is strictly confidential and it is only destined to being used by the addressee. It is prohibited to distribute, copy or use this information without explicit authorisation. E-mails only render the point of view of their authors, and do not necessarily correspond with the point of view of Autohero GmbH or its affiliated companies. If you received this email by mistake, please inform the sender by reply email and delete the email you received in error. Op Za, 7 Nov om 7:53 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform