Terug

dienstverlening na vorige klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. G.

Naar: Uw Energie Expert

03/07/2023

Beste,Deze klacht is het vervolg van een vorige klacht die niet volledig is uitgevoerd.Deze firma is ons nog steeds niet tegemoet gekomen om de omvormer te vervangen.Wij dienen deze klacht in omdat wij het gevoel hebben hier in misleid te zijn.Deze firma had ons eerst gevraagd om de klacht te verwijderen alvorens de gevraagde tegemoetkomingen uit te voeren.Ze hebben die deels uitgevoerd maar niet alles wat ze ons beloofd hadden.Kleine beschrijving er is een technieker langs geweest om te bekijken wat er scheelde ,die zei ons toen dat de SMA omvormer 4.0 nog steeds te zwak is voor de 14 panelen van 300/ kw/u.Na 1u nazicht heeft die gewoon 7 panelen uit geschakeld waarbij er maar voor de helft energie word opgewekt, en had ons beloofd een andere (zwaardere) te komen hangen.Dit is nu al bijna 2 maand geleden, wij proberen deze firma steeds te contacteren maar wij horen er niets meer van.Het probleem hierbij is dat onze thuisbatterij en de opgewekte energie niet optimaal gebeurd alsook wij hier op ons dak 7 panelen liggen hebben die daar niets liggen te doen en wij hier voor betaald hebben.mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform