Terug

Diensten niet nakomen

Closed Openbaar

van Calster

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: van Calster

02/02/2018

Ik heb tegels gekocht bij Van Calster in Hasselt voor mijn nieuwbouwwoning in Prinsenbeek (NL).Bij de verkoop van de tegels werd er door de verkoper gesproken over hoge transportkosten (292, 50 eu) omdat de levering werd gedaan met een kraanwagen. Dit staat specifiek bevestigd op de factuur.Voor de levering van de tegels werd door Van Calster gebruik gemaakt van een ingehuurd Nederlands transportbedrijf. De chauffeur wist te vertellen dat zij geen kraanwagens hadden in hun transportbedrijf dus ook niet konden leven met een kraanwagen.In de nagesprekken (mail) met de heer Boeckx van Van Calster werd dit bevestigd dat zij hier van op de hoogte waren. Dus de firma Van Calster berekend een kostenpost door aan de klant waarvan ze zelf weten dat deze niet kan worden waar gemaakt. Daarbij verbergt de firma Van Calster zich door te stellen dat dit een “standaard-code” is op de factuur.Ik vind dat de firma Van Calster het verschil van (hoge) transportkosten tussen levering met kraanwagen (292,50 ex btw) en de levering van met gewone vrachtwagen ( 75 eu ex btw?) niet mag doorberekenen aan de klant omdat ze zelf heel goed weten dat de beloofde dienst niet kan worden waargemaakt (levering met kraanwagen).In het mailverkeer ontwijken ze mijn vraag en in het rechtstreeks contact met de heer Boeckx kreeg ik begrip en zou hij het door spelen naar zijn leidinggevenden om het vervolgens met een standaard mail af te doen dat ze bij hun standpunt blijven dus het verschil niet gaan teug betalen.Ik zou graag het verschil tussen kosten kraanwagen en gewone vrachtwagen terug betaald hebben. Met vriendelijke groetAlex Baaij

Berichten (3)

van Calster

Naar: A. C.

02/02/2018

BesteVerwacht u hierop een antwoord via onze firma?Ik kan deze situatie eventueel wel toelichten aan u.Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Joren BoeckxLogistiek bediendeTransportstraat 13980 Tessenderlo (BE)T 32 14 56 25 91joren.boeckx@vancalster-vloeren.bewww.vancalster-vloeren.beVolg ons opBezoek onze toonzalenANTWERPENBOORTMEERBEEKGEELHASSELTTURNHOUTDisclaimer

A. C.

Naar: van Calster

02/02/2018

Beste Joren,Ik verwacht een antwoord en en oplossing. U heeft deze situatie al toe gelicht. Ik heb u daarop al geantwoord in ons mailverkeer dat ik niet akkoord ben met het standpunt wat u dient te vertellen namens uw firma.Met vriendelijke groetAlex

A. C.

Naar: van Calster

15/02/2018

Beste,Op 2 feb heb ik gereageerd op uw reactie. Sindsdien heb ik niks meer vernomen. Mag ik nog een antwoord en een oplossing verkrijgen.?Met vriendelijke groet,Alex baay


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform