21/10/2016 hebben wij een mobilhome gekocht bij deze firma ,hierbij hebben we ook een voortent gekocht waarvan zij een rail geplaatst hebben om deze voortent te plaatsen vorig weekend hebben wij voor de eerste keer deze tent willen plaatsen ,na plaatsing duurde het 5 min of deze rail lag eraf,ook constadeerden wij dat weekend dat de frigo niet goed meer koelde dus 19 april 2017 nam ik contact op om dit te laten herstellen zij raadden me aan om met de mobilhome ter plaatse te komen dit heeft mijn man dan gedaan vrijdag den 21 ste april ze hebben hem met een kluitje int riet gestuurd en hem een afspraak gegeven voor 6 juni 2017 terug te komen ze hebben de mobilhome niet bekeken ook waren ze niet zeker dat het herplaatsen van deze rail onder garantie was de persoon die zich hiermee bezig hield was niet aanwezig. Zondag zijn wij op hun aanraden terug gekomen met onze mobilhome daar hebben ze ons 4 uur laten wachten eer de betreffende persoon aanwezig was,deze beloofde ons dat alles in orde zou komen en ook hadden wij gevraagd dat wij niet vroeger een afspraak konden krijgen vermits wij 24 mei 2017 vertrekken op verlof naar italie en we dan toch graag zouden hebben dat onze frigo fatsoenlijk zou koelen dit gingen ze ook in orde brengen. Vandaag 24 april krijgen wij telefoon van dicar dat onze afspraak niet vervroegd kan worden omdat er heel veel werk is aan de frige maar ze hebben deze nog eens niet bekeken dus misschien is er maar een kleinigheidje aan het is tenslotte een frigo van minder dan een jaar oud.Wij vinden het niet kunnen dat wij nu op verlof moeten vertrekken zonder frigo als we moeten wachten voor onze voortent dat vinden wij niet zo erg wij willen zelfs betalen om onze frigo te laten maken we kunnen echt niet zonder....