Ik heb nooit een contract afgesloten bij medianess.com , maar ik merkte dit weekend dat er geld van mijn Visakaart werd gehaald door resecb.com: bedragen van 1,95, 49 en 4, 95 euro op 25, 30 november en 9 december dus heb ik afgelopen weekend contact opgenomen met de livesupport van resecb.com. Daar verzekerden ze mij dat het contract zou stopgezet worden én mijn geld zou teruggestort worden binnen de eerste 3 werkdagen. Echter bij nazicht vandaag zag ik tot mijn verbijstering dat op 11 december diezelfde bedragen op mij Visakaart staan, ik heb opnieuw contact opgenomen met de livesupport van resecb.com en kreeg opnieuw hetzelfde verhaal: het gaat teruggestort worden binnen de 3 werkdagen, maar blijkbaar volgens hun gegevens zou ik dus opnieuw een contract afgesloten hebben met medianess.com terwijl ik zeer expliciet gevraagd heb om mij te verwijderen uit hun systeem. emailadres van resecb is support@resecb.com Dit werd geweigerd bij de vorige invulsessie bij jullie en support@receipt.medianess.co