Terug

deuren in februari 2022 besteld, reeds 90% betaald in 2022 en nog geen deurenin

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. J.

Naar: D'Hondt Interieur

25/05/2023

Beste, Ik bestelde in februari 2022 4 eiken deuren, betaalde reeds 90% van het totaalbedrag in april 2022 en ik krijg geen reacties op mijn e-mails wanneer de deuren nu eindelijk gaan geplaatst worden. Wij zijn nu bijna half 2023 en ik krijg niks van berichten, de e-mails worden gelezen maar ik word niet gecontacteerd. Het liefst van al wil ik mijn geld terug zodat ik bij een andere, betrouwbare firma nieuwe deuren kan bestellen. Mvg, A. Jansens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform