Terug

Deken Delphine

In behandeling Openbaar

LiefGerief

Start een klacht

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

E. V.

Naar: LiefGerief

18/08/2025

Geachte, Op 2/8/2025 kocht ik een gepersonaliseerd deken 'Delphine' in uw winkel en betaalde ik er 44,95€ voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die ik u gaf via het luikje 'notitie' bij de bestelling online. Ik had duidelijk aangegeven dat de geborduurde naam op de overslag moest en NIET in het midden van het dekentje. Maar uiteindelijk kreeg ik toch een deken met geborduurde naam in het midden. Waardoor het zijn doel niet meer kan dienen. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten of konden we samen, in onderling overleg, een andere oplossing zoeken, eventueel met een ander dekentje. Ik betreur het dat u niet verder reageert op mijn berichten en de hele situatie naast u neer legt. Hierdoor voel ik mij genoodzaakt om dit verder af te handelen met behulp van juridische dienstverlening. Omdat ik de overeenkomst sloot met een specifieke voorwaarde welke gewoon genegeerd werd door u, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 14dagen het bedrag van 44,95 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Ik sta er ook voor open om het deken terug te sturen, op uw kosten. Met vriendelijke groet, Eline Verstrynge Bijlagen: - Orderbevestiging, screenshot van het luik notitie

Berichten (1)

LiefGerief

Naar: E. V.

18/08/2025

Beste, Tijdens mijn verlof kreeg ik via sociale media een bericht van een toekomstige mama die dringend een gepersonaliseerd dekentje nodig had, omdat ze elk moment kon bevallen. Het dekentje dat ze graag wilde, was tijdelijk uitverkocht. Ik heb haar uitgelegd dat ik het na mijn verlof kon bestellen bij de leverancier en er vervolgens meteen mee aan de slag zou gaan, hoewel mijn standaard levertijd normaal 2 à 3 weken bedraagt. Uit begrip voor haar situatie heb ik beloofd dit extra snel in orde te maken. Ze plaatste haar bestelling via de webshop en ik bestelde het dekentje direct bij mijn leverancier. Een dag na mijn verlof, zes dagen na haar bestelling, vroeg ze al naar de status.Ik legde haar uit dat het dekentje onderweg was en dat ik het onmiddellijk zou personaliseren zodra het binnenkwam. Ze vertelde dat ze ervan uitging dat ik het al had, terwijl ik duidelijk vermeld had dat ik het moest bestellen en wou de bestelling annuleren.Ik vertelde haar dat ik het speciaal voor haar had besteld en ik het zou snel als mogelijk ging maken. Het dekentje arriveerde (gelukkig)1 dag daarna en ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. Daarnaast had ze nog een ander item besteld door een extern iemand moest gemaakt worden en normaal een langere levertermijn vraagt, ook dat hebben wij speciaal voor genomen. Op mijn website staat duidelijk aangegevenwelke dekentjes met borduring in het midden of op de overslag verkrijgbaar zijn. Voor dit specifieke model is borduring op de overslag niet mogelijk.Als je borduurt op de overslag dan is de naad van het dekentje van de onderkant zichtbaar waardoor het geen mooi resultaat geeft. Daardoor levert het niet het mooie resultaat op waar ik voor sta. Er zijn er ook geen voorbeelden van dit model met borduring op de overslag te vinden op mijn site of sociale media, alle voorbeelden bij dit deken zijn met borduring in het midden. De klant geeft nu aan dat het dekentje niet bruikbaar zou zijn. Dit klopt echter niet: het dekentje is volledig volgens haar bestelling gemaakt, met het door haar gekozen lettertype, de gekozen kleur borduurgaren en de naam op de correcte plaats. Ik vermoed dat het eerder een kwestie is dat het gekozen lettertype of de kleur van het garen haar achteraf toch minder aanspreekt. Maar aangezien ik exact heb uitgevoerd wat zij gevraagd heeft, is dit geen reden om de bestelling te annuleren of een terugbetaling te vragen. Lieve groetjes, Erin Bogaert LiefGerief.be Instagram Facebook

Bemiddeling door Testaankoop 18 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform