Beste, ik heb meer dan 2 weken een zandfilter besteld bij Rhodos Wellness en bij levering waren de koppelstukken niet waterdicht waardoor ik al veel water kwijt ben en mijn water al heel vervuild is. Ik heb dit laten weten, heb dan na een grote week een nieuw koppelstuk ontvangen, wat ook de verkeerde was. Dan nog enkele dagen moeten wachten op een nieuw, maar ook deze was defect. Ik heb dan de firma gemaild dat ik het beu was en ik dit defecte toestel wil terug sturen en mijn geld terug te krijgen. Wat blijkt nu dat ik € 11,20 verzending zou moeten betalen om een defect geleverd artikel terug te sturen. Ik vind dit niet kunnen. Totaal geen klantvriendelijkheid toch? Ik heb dit dan ook gemaild naar hun, maar nu krijg ik geen antwoord terug ook. Ik wil gewoon eerlijk behandeld worden. Eerst bieden ze gratis verzending en nu zou ik zoveel moeten betalen. Hopelijk kunt u mij helpen. Alvast bedanktMvg Kimberley Vandersyppe