Terug

Defecte zandfilter ontvangen

Closed Openbaar

Rhodos Wellness shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Rhodos Wellness shop

21/06/2023

Beste, ik heb meer dan 2 weken een zandfilter besteld bij Rhodos Wellness en bij levering waren de koppelstukken niet waterdicht waardoor ik al veel water kwijt ben en mijn water al heel vervuild is. Ik heb dit laten weten, heb dan na een grote week een nieuw koppelstuk ontvangen, wat ook de verkeerde was. Dan nog enkele dagen moeten wachten op een nieuw, maar ook deze was defect. Ik heb dan de firma gemaild dat ik het beu was en ik dit defecte toestel wil terug sturen en mijn geld terug te krijgen. Wat blijkt nu dat ik € 11,20 verzending zou moeten betalen om een defect geleverd artikel terug te sturen. Ik vind dit niet kunnen. Totaal geen klantvriendelijkheid toch? Ik heb dit dan ook gemaild naar hun, maar nu krijg ik geen antwoord terug ook. Ik wil gewoon eerlijk behandeld worden. Eerst bieden ze gratis verzending en nu zou ik zoveel moeten betalen. Hopelijk kunt u mij helpen. Alvast bedanktMvg Kimberley Vandersyppe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform