Terug

defecte waterpomp binnen garantie

Closed Openbaar

DLM technics

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: DLM technics

12/09/2024

Geachte heer, In september 2023 installeerde u een regenwaterpomp (factuur 20230222 - 4 september) Na enkele maanden werkte deze niet meer. U hebt de pomp vervangen. Ook deze werkte na enkele weken niet meer. We contacteerden u daarvoor op 28 mei 2024. Ondertussen is er nog geen oplossing. Gedurende dit jaar hebben we dus slechts een vijftal maanden gebruik kunnen maken van het product. We probeerden u talloze keren (42 keer) te bellen en de weinige (4 keer) keren dat u opnam zei u dat u het zou regelen. We vroegen ons terug te bellen, maar kregen verder geen informatie. U verwijst telkens naar de leverancier, maar wij achten u als installateur verantwoordelijk. Ondertussen kunnen we dus het regenwater niet gebruiken, wat ons ook een hogere factuur van water zal opleveren en schade door de hoeveelheid kalk in het leidingwater. We willen dat u zo spoedig mogelijk de pomp vervangt. Gezien dit reeds maanden aansleept vragen we om dit tegen het einde van de maand september in orde te brengen. Dit lijkt ons niet onredelijk. Bovendien denken wij ook een vergoeding voor geleden schade te mogen vragen. Indien dit voor u niet zou lukken, stellen wij de ontbinding van het contract en terugbetaling van de pomp voor. We vragen u zo spoedig mogelijk een antwoord op onze eis te formuleren. Met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform