Beste Vorig jaar hebben mijn vriendin en ik een cascowoning gekocht in april en we zijn hier in oktober ingetrokken. Na één maand kwamen we erachter dat onze voordeur krom stond (boven en onder +-1cm open), niet meer goed afsluit en geopend kan worden. Na meermaals contact mails, telefoons en plaatselijke bezoeken hadden we met ASW afgesproken dat ze normaal gezien begin mei onze voordeur kwamen ophalen voor een reparatie (door middel van een ijzeren plaat in de eiken deur).Het is nu reeds eind juni en we hebben sinds februari niets meer van hen vernomen over wanneer ze onze voordeur komen maken.We hebben al meermaals geprobeerd om contact op te nemen met hen via telefoon, maar helaas hebben we hier nog steeds geen antwoord gekregen op onze dringende vraag. Er werd mij aan de telefoon steeds beloofd dat ze terug contact zouden opnemen met mij, maar dit is tot op heden nog niet gebeurd. We hebben inmiddels weer verschillende mails gestuurd, onze aannemer heeft een aangetekend schrijven opgestuurd... maar nog steeds geen reactie. Graag willen we dat onze voordeur zo snel mogelijk gerepareerd kan worden, aangezien we al sinds november aan het wachten zijn en we hier grote hinder van ondervinden.Kunnen jullie ons hiermee verder helpen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Michiel Paesen