Terug

Defecte stofzuiger die onder garantie is

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

05/11/2018

Mijn stofzuiger bosh bgl8507 doet het plots niet meer en stuur ze in de orginele doos terug naar bol.com Hun beweren dat een derde eraan gepruld heeft terwijl ik garantie heb. En stellen het volgende voor waar ik totaal niet mee akkoord ga.Verstuur je artikel Je hebt je artikel verstuurd.10-10-2018Aangemeld voor reparatieControle bij bol.com servicecentrum We hebben je artikel naar de reparateur verstuurd.18-10-2018Artikel gecontroleerd  Foto-1|  Foto-219-10-2018Product verstuurd naar geautoriseerde reparatieservice3Ontvangen bij de reparateurOnze monteur gaat zo snel mogelijk aan de slag. Reparaties binnen de garantievoorwaarden voert onze monteur binnen 15 werkdagen uit. Als het toch niet lukt binnen deze termijn en er is geen sprake van gebruikersschade dan storten we je aankoopbedrag terug. Lees voor verdere informatie de FAQ’s door.20-10-2018Product aangekomen bij geautoriseerde reparatieservice.23-10-2018Prijsopgave voorgelegd aan klant Bekijk de prijsopgave Maak je keuzeOnze monteur heeft vastgesteld dat het defect buiten de garantievoorwaarden valt. De reparateur geeft het volgende aan:Apparaat door derden getracht te herstellen. Apparaat herstellen. Afregelen, testen en controleren.Wat wil je doen?Artikel reparerenJe gaat akkoord met de prijsopgave en het artikel wordt gerepareerd.€ 218,86 incl btwArtikel onhersteld retourJe gaat niet akkoord met de prijsopgave en we sturen het artikel ongerepareerd terug. Je betaalt alleen eventuele onderzoekskosten.€ 19,95 incl btwAfstand nemen van artikelJe gaat niet akkoord met de prijsopgave en het artikel wordt vernietigd. Indien je een datadrager (bijvoorbeeld een computer of mobiele telefoon) ter reparatie hebt ingestuurd, dan vernietigen wij alle gegevens zodat je privacy gewaarborgd blijft.€ 0,00 incl btwIk voel me belogen bedrogen en bestolen

Berichten (5)

A. C.

Naar: bol.com

13/11/2018

Zou het aub mogelijk zijn om mijn stofzuiger kosteloos terug te sturen. Want met een waarde bon van 100 euro voor een stofzuiger onder garantie is absurd

A. C.

Naar: bol.com

13/11/2018

Specificatie van de factuur Omschrijving Reparatie zonder onderdelen Prijs (excl. BTW) 28,92 Basisprijs (excl. BTW) Korting 28,92 0,00 Materiaalnummer Aantal 00990230 1 Postadres: BSH Huishoudapparaten B.V. Postbus 259 2130 AG Hoofddorp Bezoekadres: inspiratiehuis 20120 Taurusavenue 36 2132 LS Hoofddorp Service Tel.: 088 - 424 4010 Onderdelen Tel.: 088 - 424 4010 Service Fax: 088 - 424 4845 Onderdelen Fax: 088 - 424 4801 BOSCH IFactuur Pagina: 1 van 2 Factuuradres Electronic Repair - Logistics BV Pearyweg 1 NL 4462 GT GOES Bezoekadres Electronic Repair - Logistics BV Pearyweg 1 NL 4462 GT GOES Factuurnummer: Service-ordernummer: Datum factuur: Meldingsdatum: Apparaat (E-nummer): FD- en serienummer: Aankoopdatum: Externe referentie: Telefoon bezoekadres: Klantnummer: BTW-nummer: Bankacount: 3330244156 3370293051 12.11.2018 22.10.2018 BGL8507/08 9611 / 266 23.12.2016 BC29579426 8001104062 Foutmelding / aanvullende instructies Geen functie Stofzuiger werkt niet meer. en valt nog steeds onder garantie Diagnose en uitgevoerde werkzaamheden 23.10.2018 8003510514 11:23 11:54 12.11.2018 8003510514 10:36 10:55 Haspel, motor, module, bodemdeel, stofzakhouder defect. Schade door reparatie van derden. Klant wenst geen reparatie, op verzoek van klant apparaat ongerepareerd retour gestuurd. Betalingsmethode: Op rekening Subtotaal 28,92 Betalingscondities: 8 dagen 2% korting/30 dagen BTW (21 %) 6,07 Totaal E 34,99 Het totaalbedrag dient binnen 10 dagen onder vermelding van het factuurnummer op ons IBAN rekeningnummer NL75DEUT0265231086 bijgeschreven te zijn. Haal alles uit uw apparaat. Bestel eenvoudig uw reinigings- en onderhoudsmiddelen via www.bosch-home.n1 Bedankt voor uw vertrouwen. U bent geholpen door dhr./mevr. Looijer Voor uw veiligheid: Aardleiderweerstand (Ohm): Datum: 12.11.2018 Isolatieweerstand (Mohm): Lekstroom (mA): Verschilstroom (mA): Magnetronmeting (mW/cm2) Handtekening van de specialist BSH HOME APPLIANCES GROUP BSH Huishoudapparaten B.V. Fabrieksservice voor Bosch Huishoudelijke apparaten Deutsche Bank: 26.52.31.086 IBAN: NL75DEUT0265231086 SWIFT: DEUTNL2A KvK Amsterdam: 33.172.709 BTW NL006653789B01 Fabrieksservice voor Bosch Onze Algemene Voorwaarden voor Reparaties en Garanties zijn beschikbaar op onze websiteDIT BIEDEN ZEIJ AAN ALS VASTE KLANT ROND UIT ABSURD!

A. C.

Naar: bol.com

13/11/2018

1 goede raad aan mensen die wel nog geloven in bol.com koop nooit electronica want volgens hun valt het altijd buiten garantie. Ze zijn veel vaste goede klanten kwijt!

bol.com

Naar: A. C.

13/11/2018

Beste meneer/mevrouw,Ik wil je graag verder helpen. Kun je mij meer informatie geven over je vraag of opmerking? Ik ga dan uitzoeken wat ik voor je kan betekenen.Met vriendelijke groet,Sharvanibol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- [:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]

bol.com

Naar: A. C.

13/11/2018

Beste meneer/mevrouw,We kijken graag even met je mee. Zouden we daarom het bestelnummer mogen ontvangen van het product waar het om gaat? Dan kijken we graag even met je mee.Met vriendelijke groet,Desibol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- [:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform