Terug

Defecte pannen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: KitchenAid

04/09/2016

wij hebben deelgenomen aan de actie die Delhaize voerde met KitchenAid enige maanden terug. Wij kochten (met korting door verzamelde zegels) 5 pannen. Allen zijn aangeduid als geschikt voor inductie. Dat hebben wij niet meteen getest en ook de verpakking niet bijgehouden. Nu blijkt dat 2 van de 5 pannen niet werken op onze inductie kookplaat.Als wij bellen naar KitchenAid zegt men ons dat we een mail moeten sturen maar als wij een mail sturen (reeds twee verstuurd (1 juli 2016 en reminder 17 juli 2016) krijgen wij helemaal geen antwoord. Wij willen niet noodzakelijk een terugbetaling maar wel pannen die we kunnen gebruiken. Het betreft de wok en de hapjespan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform