Terug

Defecte levering

Closed Openbaar

Service bike

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Service bike

16/10/2018

Ik heb op 29/08 een fiets type Minerva - Jaguar (type 5 bij groepsaankoop samen sterker) besteld en hier 2195 € voorafgaand aan de levering betaald.De fiets werd geleverd op 2 oktober 2018 (afgeleverd bij buurvrouw). Op 3 oktober werd de fiets uit de verpakking gehaald en waren er visuele gebreken zichtbaar onder vorm van schrammen. Dit werd met de nodige foto's gemeld op email adres: info@minerva.be op 3 oktober 2018. Geen reactie van Minerva / ServiceBike.Op 10 oktober werd de fietsbatterij voor de eerste keer getest (na vastzetten stuur en zadel & opladen van de batterij) en blijkt dat deze foutmelding geeft.Op 11 oktober werd contact opgenomen met ServiceBike (die volgens website van groepsaankoop instaan voor onderhoud van de fietsen) en werd het probleem van de beschadiging alsook batterij aangekaart. Er werd op dat moment aangeduid dat men dit zou opvolgen en bekijken, zonder verdere reactie.Op 16 oktober 2018 heb ik zelf moeten terug bellen om zelfde problemen aan te kaarten en men gaf wederom aan dat men er in de voormiddag op zou terugkomen.In de namiddag heeft men per email als voorstel gedaan om de fiets te vervangen met een fiets van een ander merk dat mij volledig ongekend is en met enkel de informatie dat de specificaties hetzelfde zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform