Terug

Defecte Garmin Edge 830

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: GARMIN BELUX

02/07/2023

Beste,Ik heb een probleem van vervroegde defect van het volgende toestel:Categorie: GpsMerk: GarminModel: Edge 830 Aankoop : 01.10.2020 – nu 2 jaar en 8 maanden oud !!!In mei had ik problemen met het opstarten van het toestel via de bedieningsknoppen. Als ik het aan mijn laptop hing om het op te laden, dan loskoppelde kon ik het wel opstarten. Begin juni was het op geen enkele manier nog mogelijk om het op te starten. Ik heb het toestel altijd voorzichtig behandelt. Het is ook nooit gevallen.Op 9 juni heb ik het toestel binnen gebracht bij Way Point te Leuven. Volgens hen was het DOOD. Het toestel was uit garantie en volgens de verkoper worden deze toestellen niet hersteld.Zij hebben contact opgenomen met Garmin, maar het antwoord daar was dat ik me maar een nieuw toestel moet aanschaffen.Ik heb altijd mij sporthorloges , GPS en nu fietscomputer van het merk Garmin gekocht omdat ik vertrouwen had in de kwaliteit en de service.Na dit voorval heb ik er toch mijn twijfels over.Het is toch niet de bedoeling dat ik om de 2 à 3 jaar een nieuwe fiets gps moet aanschaffen van 400€.Met vriendelijke groetenRonny Boes

Berichten (1)

GARMIN BELUX

Naar: R. B.

07/07/2023

Beste,Gelieve contact met ons op te nemen.02 672 52 54Kind RegardsCordialementMet Vriendelijke GroetenLuis KisaluAfter Sales Manager Garmin Belux www.garmin.comPhone: +32 2 672 52 54 Garmin Belux 165, Rue Pierre Dupontstraat 1140 Brussels Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform