Terug

Defecte electrische step

Closed Openbaar

Sparkscoot

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Sparkscoot

29/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 05/0//24 heb ik online een E step gekocht bij Sparkscoot, Na contact via email heb ik.deze pas op 13/07/24 aangekregen. Normaal zou het snel verzonden worden. Op 13/07/24 stel ik vast dat de step niet aangaat na het opladen en dat deze niet werkt. De e step werkt niet bij het drukken op de aan en uit knop. Vanaf de eerste mail heb ik gevraagd om deze step terug te sturen en een nieuwe werkende step te ontvangen, of mijn geld terug, maar Spakscoot gaat hier niet op in. Eerst zeggen ze dat de bstterij langer dan 9 uur moet opladen om deze te activeren en dan zeggen ze dat de aansluiting van het display correct moet aangesloten worden, dit is allemaal in orde, deze step werd volgens mij voor verzending niet gecontroleerd of ze wel werkte. Spakscoot reageerd niet meer op mijn emails. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 02/08/24 te reageren en het aanslepende probleem op te lossen, graag een retour adres en nieuwe werkende step of mijn geld terug en dit zonder kosten. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform