Geachte mevrouw/heer,
We hebben begin oktober 2024 een interventie aangevraagd omdat er water onderaan de zoutbak stond. Jullie technieker is hiervoor langsgekomen en heeft de bak van silicone voorzien. Tijdens die interventie heeft hij de installatie uitgeschakeld waarbij er bij het heropstarten iets fout ging. De dagen na deze interventie, die we trouwens onmiddellijk hebben betaald, werd het water vuiler en troebeler. Onze bidon ph+ was volledig vol vóór de interventie en in enkele dagen tijd bijna volledig leeg? Anders doen we hier 6 maanden mee...
Omdat er ook opnieuw water onderaan de bak stond, hebben we een revisit of recall gevraagd. Missen is menselijk denken we, maar niet op kosten van de klant?
Tijdens de tweede interventie heeft jullie technieker het onderstel nog eens bekeken, enkele flexibels verlegd en kraantjes een beetje dichter gedraaid, maar daar stopte het. Hij had geen strips om het water te controleren, maar deed wel een kalibratie. Na die kalibratie besliste hij om een sonde te vervangen. Dit hebben wij nooit gevraagd. Jullie rekenen hier 177 euro voor aan!
Niet alleen zijn wij een volle bidon ph+ kwijt, we hebben ondertussen ook al voor meer dan 50 euro ph- aangekocht en nog steeds toont de meter 8,55. We zullen dus nog eens voor 25 euro extra ph- moeten kopen om het water volledig in orde te krijgen. Wij rekenen noch de bidon noch de ph- door naar jullie, maar we zijn helemaal niet te spreken over deze 2de factuur. Er staat zelfs voor 23 euro zout op de factuur, terwijl de technieker onze eigen zak zout gebruikte en niet die van jullie.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 28 februari ons een creditnota van openstaande factuur voor het bedrag van 412.31 euro toe te sturen en deze zaak verder als afgehandeld te beschouwen.
Met vriendelijke groeten,
Lieven Vandenbroucke