Beste, begin 2017 bestelde ik samen met mijn ma (Els Vande Woestijne) een relaxzetel met artikelnr CX25QXP04 CMF605 in de winkel te Gent/Sint-Denijs-Westrem. Om zeker te zijn van een technische dienst, hebben we er de assistance optie (60,00 euro) bijgenomen. De zetel werd geleverd op 01/06/2017. Al heel snel (juli 2017) nam mijn ma contact op omwille van een defect: zetel wiebelde op de voet. Pas in januari 2018 werd de zetel door een technieker hersteld. Het bleek een fabricagefout te zijn. De technieker werd meteen ook gewezen op het feit dat er een serieuze ruimte is tussen rugleuning en zitting is. Hier kon blijkbaar niks aan gedaan worden. 6 maanden dus een defecte zetel gehad. Na januari 2018 leek de zetel in goede staat, tot november 2018... De zetel kon niet meer in de verschillende standen gezet worden, enkel nog de volledige ligstand. Ook de rits onderaan lijkt kapot. Er werd opnieuw contact opgenomen met de technische dienst. Volgens de technische dienst opnieuw een fabricagefout, ditmaal aan de pomp. We zijn eind april, amper of geen reactie/beweging. De zetel kan sinds november niet meer gebruikt worden. Na het contact met de technische dienst via telefoon in november werd na 3 maanden nog eens een mail verstuurd. Geen reactie...De zetel heeft alles samen (extra assistance en plaatsing inbegrepen) 1369 euro gekost. Tot nu toe heeft de zetel slechts 10 maand enigszins gefunctioneerd.De dienstverlening en communicatie is allesbehalve. We hopen dan ook dat Chateau d'Ax zijn verantwoordelijkheid opneemt en de defecten zo snel mogelijk herstelt of een nieuwe zetel plaatst indien herstelling binnen een redelijke termijn niet mogelijk is.