Terug

defect na upgrade

Closed Openbaar

Compudeal

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Compudeal

10/03/2024

Beste,ik heb mijn laptop binnen gebracht voor installatie van een nieuwe harde schijf en batterij. Ik heb hiervoor 400 euro betaald. Geen probleem maar dan verwacht ik ook een installatie zonder complicaties. Na upgrade blijkt men toetsenbord verlichting niet meer te werken, mijn HDMI poort werkt niet meer en een kleine barst in mijn behuizing. Ik heb mijn ontevreden via mail gestuurd zonder resultaat. Ook ter plaatse niet tot een akkoord gekomen. Zijn de risico's van het vak vertelde hij me. Nadien heeft hij Asus gecontacteerd voor meer info. Die hebben medegedeeld dat na upgrade bios het normaal is dat bepaalde zaken niet meer zullen werken. Ik vind dat je als professioneel installateur eerst informeert en dan uitvoert. Hij had me van de eventuele gevolgen kunnen informeren zodat ik kon weigeren. Nu heb ik breuk die ik voordien niet had. Ik wens hiervoor vergoed te worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform