Ik bestelde een kleerkast voor mijn ouders met installatie door hun installateurs, omdat mijn ouders al van leeftijd zijn en ik door operatie niks mag heffen .Ze kwamen de kast installeren , maar na installatie merkten we op dat er schade was gemaakt aan onderkant kleerkast. Hebben dit gemeld en na meer dan 5 weken wachten ,kwamen ze langs om de beschadigde onderdelen te vervangen . Technieker meldde dat hij de deuren enzo niet zou kunne goedhangen , omdat onze vloer schuin was en zij dat hij de kast niet kon installeren. We hebben deze woning al sedert 1980 en de kleerkast heeft daar altijd gestaan zonder problemen , ik zie dan ook niet in waarom dit nu niet meer zou lukken ( later zal blijken door het gesprek van technieker die niet wist dat ik in de ruimte ernaast alles kon volgen . Hij maakte leuk de opmerking tegen zijn collega , dat ze voorzichtig moesten zijn , want dat dit maar lichte vezelplaatjes waren en van de minste duw breken . Hij vond het zelfs nog leuk om ons uit te lachen als moeilijke klanten in mijn eigen woning , wat ook duidt hoe onrespectvol ze omgaan met hun klanten ) Ik heb dan terug contact opgenomen en daar ook melding van gemaakt dat ze ofwel de kast zouden installeren zonder schade of dat ze de kast terug moesten mee nemen en me deze terug betalen alsook de installatiekosten van 190€ die ik betaalde voor de installatie .Kreeg de melding dat ze niet terug betalen daar ik de aankoop gedaan had en installeren zonder schade konden ze niet beloven . En maakte dan ook nog de melding, dat aangezien ik toch al vaak een kast in elkaar had gestoken en dat ik het dan maar zelf moest doen . Zonder ook nog maar geen enkele keer te vragen waarom ik het niet zelf deed . Wat ook duidelijk meegeeft dat ze enkel maar bekommerd zijn over verkoop en niet zozeer op klantentevredenheid .Ze hebben de installatie dan toch gedaan , Maar bij het terug uit elkaar halen van de kast , merkte hij op dat er bepaalde onderdelen in de kast niet gemonteerd waren . Hij moest ook extra vijzen gaan halen om dit te kunnen uitvoeren . Vermoedelijk zijn door het slecht installeren de eerste maal meerdere onderdelen die niet zichbaar waren defect geraakt . Nadat ze de installatie hadden afgewerkt , merkte ik op dat er terug schade was . Ik nam terug contact op , om dit te melden . En kreeg daar leuk het antwoord dat het niet hun probleem is , k moet maar zien dat men vloer recht loopt. Ze willen geen vervanging van de schade gemaakt door hun techniekers meer doen , en terugbetaling wensen ze ook niet .Kreeg melding dat het hen al genoeg geld heeft gekost om 2 maal installateurs te sturen . Ik sloot aankoop met installatie af . Aangezien ze daar niet aan kunnen voldoen vraag ik de volledige terugbetaling van kleerkast 319€ en de aangerekende 190€ installatiekosten totaal 509€ of een volledig nieuwe kast en niet enkel onderdelen om verdere verborgen gebreken uit te sluiten , levering tot op 1e verdiep dit werd reeds betaald en terug betaling installatiekosten van 190€